کد خبر: ۸۵۴۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

جزییات شهادت نیروی پلیس با گازوئیل پاشی قاچاقچیان

رییس شورای تامین و فرماندار شهرستان جیرفت کرمان گفت: قاچاقچی که با ریختن گازوئیل بر روی سطح جاده، موجب واژگونی خودروی پلیس و شهادت نیروی فراجا (شهید میلاد آزادداور) در تعقیب قاچاقچیان شده بود، دقایقی بعد از این رویداد دستگیر شد.
جزییات شهادت نیروی پلیس با گازوئیل پاشی قاچاقچیان
آفتاب‌‌نیوز :

احمد بلندنظراظهار داشت: قاچاقچی دستگیر شده فردی سابقه‌دار است که در قاچاق و برخی جرایم دیگر دارای سابقه است و در اغتشاشات هم یک بار دستگیر شده بود.

وی اضافه کرد: ماموریت این شهید عزیز در راستای ماموریت تعیین شده توسط شورای امنیت ملی و شورای تامین برای پلیس در راستای مقابله با قاچاق سوخت در کشور بوده است.

وی گفت: خواسته و درخواست مردم و مسوولان بر این است که معضلاتی که قاچاقچیان سوخت در جنوب ایجاد کرده‌اند از جمله ناامن کردن جاده ها رفع شود و در این راستا پلیس مقتدرانه با قاچاقچیان سوخت مقابله می‌کند.

بلندنظر اضافه کرد: پلیس در ماموریت اخیر ساعت سه بامداد و در جریان ایست و بازرسی در حال کنترل جاده بود که تعدادی از خودروهای قاچاق سوخت دست به فرار می‌زنند و در تعقیب و گریز یکی از این خودروها، قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.

فرماندار شهرستان جیرفت ضمن تسلیت به خانواده شهید و خانواده فراجا بیان کرد: روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه، ساعت هشت صبح مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در چهارراه بعثت جیرفت برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین