کد خبر: ۸۵۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۵

بازی پرحاشیه دو تیم هم‌استانی در انزلی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بازی دو تیم هم‌استانی ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران که در بندر انزلی برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به‌گزارش خبرنگار آفتاب از بندر انزلی، بازی دو تیم که تا دقیقه 82 بانتیجه تساوی دنبال می‌شد، با گل سید رضا چاوشی با نتیجه 1 بر صفر به سود داماش دنبال شد. این نتیجه در دقیقه 88 با اعلام ضربه پنالتی و گل سید جلال‌ رافخایی به تساوی انجامید.

اما تماشاگرایانی که از این نتیجه راضی نبودند، بلافاصله پس از خاتمه بازی، وارد زمین مسابقه شده و اعتراض خود را نسبت به داوری مسابقه ابراز داشتند.

هواداران ملوان معتقد بودند که داور مسابقه؛ «خداد افشاریان» یک ضربه قطعی پنالتی را به نفع ملوان اعلام نکرده است. تماشاگران معترض با ابراز نارضایتی از نتیجه مسابقه، دقایق زیادی پس از پایان بازی، همچنان در زمین مسابقه حضور داشتند و حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.

همچنین هواداران داماش که از رشت به انزلی آمده بودند نیز، نسبت به نحوه میزبانی ملوانی‌ها اعتراضاتی داشتند، مخصوصاً خبرنگاران، از تعامل مسئولان محلی گلایه‌مند بودند.

گفتنی است دیدارهای دو تیم گیلانی ملوان و داماش (که در گذشته با نام‌های استقلال رشت و پگاه گیلان شناخته‌ می‌شد)، همواره با حواشی زیادی همراه بوده‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
رشتي [...]
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین