کد خبر: ۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۱:۴۳

غرویان: مجتهد شبستری و آقاجری این حرف‌ها را با علما در قم بزنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام محسن غرویان در مورد برخورد با مجتهد شبستری و آقاجری گفت:‌ «ما موافق این نوع برخوردها نیستیم. ما همیشه طرفدار بیان بحث‌های علمی و منطقی بوده‌ایم و هستیم». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، غرویان طی گفتگویی با روزنامه اعتماد که در شماره روز پنجشنبه این نشریه منتشر شده است،‌ همچنین افزوده است: «به عنوان حوزه علمیه قم اعلام آمادگی می‌کنیم در یک فضای علمی همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باشگاه علمی تاسیس کنیم و این مباحث را به صورت علمی و به دور از هر نوع چالش مورد بررسی قرار دهیم. من از قبل نیز گفته‌ام این آقایان بیایند این بحث‌ها و اندیشه‌ها را برای با علمای قم مطرح کنند. در قم این آمادگی وجود دارد که مباحث به صورت علمی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.».

غرویان افزوده است: «این مباحث بی شک باعث خمودگی جامعه اندیشه یی ایران می‌شود اما آن افرادی که این نظرات را مطرح می‌کنند باز باید ملاحظاتی داشته باشند که موجب تیره‌تر شدن این فضا نشود. آنها نباید چنین افکار و اندیشه‌هایی را در جمع‌های غیرعلمی مطرح کنند و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز باید از انعکاس این اخبار به صورت تحریف شده یا هیجانی خودداری کنند. نباید همه مسائل را نیز در محیط عمومی جامعه مطرح کرد البته همان مسائلی نیز که مطرح می‌شود نباید با تحریف و برخوردهای هیجانی همراه باشد و در عین حال نباید باعث انحراف جامعه نیز شود».
 
غرویان همچنین گفته است: «ما تلاش خود را می‌کنیم و شما نیز برای روشن تر شدن فضای اندیشه یی کشور تلاش کنید البته چون ما نزدیک انتخابات هستیم فضای کشور درگیر این تنش‌ها از سمت جناح‌های مختلف بیش از این خواهد شد».

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین