کد خبر: ۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۱:۴۰
با رونمایی در همایش آخرین منجی؛

مسنجر اسلامی هم آمد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسنجر اسلامی ساخته شده توسط جمعیت دفاع از مقاومت اسلامی «الحماة» با هدف ارائه پیام‌رسانی برای از بین بردن امکان جاسوسی اطلاعات در اینترنت رونمایی شد. 

به گزارش سرویس علم و فناوری آفتاب، مسنجر اسلامی در همایش دومین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی با نام «منجی‌گرایی، ولایتمداری و مقاومت اسلامی» رونمایی شده که با هدف تقدیر از چهره‌های ماندگار 30 سال مقاومت اسلامی برگزار شده است.

علی آقامحمدی رئیس این همایش که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، گفت: «پایان جهان با عدل و برقراری حق همراه خواهد بود و تفکر انجمن حجتیه از آن جهت انحرافی است که با باطل برای نابودی آن همراه می‌شود».

وی ادامه داد: «نمی‌شود در مسیر تحقق عدالت و ظهور گام برداشت اما با باطل و آمریکا همراه بود و نمی‌شود مسیر ظهور را با دشمنان آن حضرت پیمود».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه لحظه‌ای غفلت از حضرت ولی عصر (ع) پشیمانی گسترده و بزرگ به همراه خواهد داشت گفت که برای پیدا کردن یوسف فاطمه انسان باید منیت را در خود گم کند.

آقامحمدی حماس، مقاومت و حزب‌الله را بشارتی از جانب خداوند خواند و گفت: «آن قدرت مرتجع که می‌گوید چون شمار شیعیان در کشورش زیاد شده باید رابطه خود با ایران را قطع کند، از قدرت خدا غافل شده است، زیرا تحقق اندیشه شیعی و آرمان آن چون برخاسته از فطرت انسان‌هاست قابل مهار نیست».

این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، داوود احمدی‌نژاد دبیر پدافند غیر عامل کشور، چمران رئیس شورای شهر تهران و مجموعه فعالان عرصه نرم‌افزارهای اسلامی در محل مرکز همایش‌های کوثر سازمان صدا و سیما برگزار و در آن از خانواده 30 شهید 30 سال مقاومت اسلامی تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین