کد خبر: ۸۵۵۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

ستاره پرسپولیس به تیم ملی نزدیک شد

مصدومیت دو هافبک دفاعی تیم ملی قاعدتا شانس میلاد سرلک را برای حضور در اردوی شهریورماه تیم ملی حسابی افزایش داده است.
ستاره پرسپولیس به تیم ملی نزدیک شد
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس برای اینکه بتواند از میلاد سرلک از اول شهریور به بعد استفاده کند، نیاز است که از اداره نظام وظیفه مجوز ۶ ماهه دیگری بگیرد و این مجوز هم زمانی صادر خواهد شد که او به اردوی شهریورماه تیم ملی دعوت شود. اخیرا یحیی گل‌محمدی به این نکته تاکید داشت که درمورد سرلک همه‌چیز واضح و روشن است و اگر او به اردوی تیم ملی دعوت شود در پرسپولیس خواهد ماند، در غیر اینصورت باید راهی خدمت مقدس سربازی شود.

اما در این مورد باخبر شدیم که باشگاه پرسپولیس قبل از عقد قرارداد جدید با سرلک از سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال استعلام گرفته که این بازیکن چقدر شانس دعوت شدن به تیم ملی دارد. سرمربی تیم ملی هم تاکید داشته که سرلک در چند ساله اخیر از بازیکنانی بوده که همواره به تیم ملی دعوت شده و در لیست ۵۰ نفره او برای جام ملت‌ها حضور دارد. اما جدا از این مساله مصدومیت دو هافبک دفاعی تیم ملی قاعدتا شانس سرلک را برای حضور در اردوی شهریورماه تیم ملی حسابی افزایش داده است. امید نورافکن قبل از آغاز فصل دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو شد که دو تا سه‌ماه دور از میادین خواهد بود. محمد کریمی هم دیگر هافبک سپاهان در بازی با تراکتور دچار آسیب‌دیدگی شده که گفته می‌شود او هم به اردوی شهریورماه تیم ملی نخواهد رسید.

با این تفاسیر اگر سرلک بدشانسی نیاورد و تا آن زمان مصدوم نشود نامش به احتمال زیاد در لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین