کد خبر: ۸۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۰:۳۸
با 148 رای نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

تصویب کلیات بودجه‌ 88 در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کلیات لایحه بودجه ‌٨/ ‌٢٩٨ هزار میلیارد تومانی ‌سال ١٣٨٨کشور، با ‌١٤٨ رای در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، در جلسه‌ علنی روز یک‌شنبه مجلس شورای اسلامی که کلیات لایحه‌ بودجه‌ سال ‌١٣٨٨ مورد بررسی قرار گرفت، تعدادی از نمایندگان با بیان دیدگاههای خود درباره بودجه، توجه بیشتر دیگر نمایندگان را به لایحه دولت خواستار شدند.

پس از اتمام نطق‌های نمایندگان مخالف و موافق، کلیات لایحه به رای گذاشته شد که این لایحه با ‌١٤٨ رای سفید، ‌٥٦ رای کبود و ‌١٤ رای زرد، نهایتاً به تصویب رسید.

با تصویب کلیات لایحه بودجه ‌88 در مجلس، بررسی جزییات آن آغاز شد که در جلسه یکشنبه شب، چند ماده از آن به تصویب نمایندگان رسیده است.

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق نیز در دو نوبت به دفاع از گزارش این کمیسیون در خصوص لایحه بودجه پرداخت و نماینده دولت نیز نقطه نظرات دولت را در خصوص این لایحه به نمایندگان ارایه کرد.

قرار است مجلس در سه نوبت کاری جزییات لایحه بودجه را مورد رسیدگی قرار دهد. نمایندگان در جریان رسیدگی به این لایحه ابتدا منابع درآمدی لایحه بودجه را مورد رسیدگی قرار خواهند داد و سپس به بررسی بندهای هزینه‌ای و مصارف بودجه می‌پردازند .

بر اساس گزارش کمیسیون تلفیق رقم کل لایحه بودجه سال آینده 298/8 هزار میلیارد تومان است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین