کد خبر: ۸۵۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

«بجز ازدواج و فرزندآوری مشکل دیگری در کشور نداریم»

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
«بجز ازدواج و فرزندآوری مشکل دیگری در کشور نداریم»
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در اصفهان، اظهار کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.

به گزارش دیده بان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شرایطی را باید فراهم کرد که سن ازدواج کاهش پیدا کند و با تحول فرهنگی و گروه‌های جهادی این مهم ممکن خواهد شد و از سویی دیگر ساخت منازل ارزان و کم ودیعه برای زوج‌های جوان و سایر طرح‌های سازنده از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه باید برای همه این مسائل طرح و برنامه داشته باشیم، خاطر نشان کرد: همه باید بکوشیم تا بحران جوانی جمعیت حل شود.

سردار سلیمانی افزود: طرح‌هایی در دو موضوع فرزندآوری و ازدواج آسان تعریف شده است. غیر از این دو مورد بحران دیگری در ایران نداریم. اقتصاد و معیشت هم‌کلان مسئله هستند که باید با کار جهادی حل و فصل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مجید صادقیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
0
6
بیش از 8 میلیون مهاجر داریم که بیش از 70 درصد انها جوان هستند.به گفته مسئولان 67 در صد نیروهای فنی شرکت های دانش بنیان در حال پیگیری پروسه مهاجرت هستند یک فکری به حال جوانهای موجود بکنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
0
6
خیلی بی خبری سردداررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
2
1
راست میگه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین