کد خبر: ۸۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

حسینی در واکنش به حکم کمیته انضباطی: غیر از خدا کسی را ندارم

سرمربی آلومینیوم می‌گوید امیدوار است همه ارکان فدراسیون فوتبال قانون را رعایت کنند.
حسینی در واکنش به حکم کمیته انضباطی: غیر از خدا کسی را ندارم
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه لیگ را با باخت شروع کردیم اما بازی خوبی را انجام دادیم. این اولین بازی خانگی ما است و انگیزه خوبی داریم و امیدوارم با برنامه بازی کنیم و به اهداف خود برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در فصل جاری جوانگرایی خواهد کرد یا نه، توضیح داد: ما باید خوب کار کنیم و وقتی خوب کار کنیم، بازیکن باتجربه ما کیفیت خود را نشان می‌دهد و کیفیت بازیکن جوان ما بالا می‌رود. دنبال این هستیم تیم خوبی بسازیم و وقتی تیم خوبی بسازی، همه می‌توانند در آن پیشرفت کنند. هر جا بودیم سعی کردم کار درست را انجام دهیم و در این کار درست هم جوانان می‌توانند پیشرفت کنند و هم باتجربه‌ها می‌توانند بیشترین پیشرفت را ارائه دهند.

واکنش حسینی به حضور زنان در بازی آلومینیوم

حسینی در پاسخ به حضور بانوان در ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک بیان کرد: این اتفاق خوبی است و از مسئولان باشگاه و شهر تشکر می‌کنم که امکانات حضور آن‌ها را در بازی فردا را فراهم کردند.

جز خدا کسی را ندارم

سرمربی آلومینیوم اراک درباره محرومیت تعلیقی‌اش بعد از بازی با پرسپولیس اذعان کرد: من حرفی نزدم و ظاهرا قوانین جدید خیلی سختگیرانه است و تابع قانون هستم و چون به غیر از خدا کسی را ندارم، سعی می کنم وارد مبحثی نشوم. امیدوارم همه ارکان فوتبال قانونمند باشند و فقط اعمال روی ما نباشد و همه قانون را رعایت کنند.

او درباره تعلل دفاع راست تیمش روی گل پرسپولیس بیان کرد: وقتی گلی خورده یا زده می‌شود، بسیاری از مسائل در آن دخیل است. ما دنبال مقصر نیستیم و سعی می‌کنیم شاکله تیم طوری باشد که موقعیت کمتری به حریف بدهیم. طوری با تیم و بازیکنان رفتار می‌کنیم که عملکرد تیم کاملا بی‌نقص باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین