کد خبر: ۸۵۶۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

پیام مهم باشگاه پورتو برای خریداران طارمی

باشگاه پورتو با هیچ یک از خریداران مهدی طارمی به توافق نرسیده است و حضور این بازیکن درتیم پرتغالی به نظر ادامه پیدا می‌کند تا پایان فصل آزاد شود.
پیام مهم باشگاه پورتو برای خریداران طارمی
آفتاب‌‌نیوز :

اینتر و تاتنهام دو مشتری پر و پا قرص مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بودند که رقم پیشنهاد پورتو به اینتر ۳۰ میلیون یورو و به تاتنهام ۲۴ میلیون یورو بود و همین موجب شد که این دو باشگاه قید مهدی طارمی را بزنند و سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

تنها باشگاه در میان خریداران مهدی طارمی که حاضر به اجابت خواسته‌های پورتو بود الهلال بود که ۳۵ میلیون یورو برای خرید مهدی طارمی به پرتغالی‌ها پیشنهاد داد، اما مهاجم بوشهری اعلام کرد هچنان می‌خواهد در فوتبال اروپا به ماجراجویی خود ادامه دهند.

مخالفت اینتر و تاتنهام با درخواست پورتو کاملا محتمل و قابل پیش بینی بود، چون تیم‌های اروپایی کمتر حاضر می‌شوند، چنین مبلغی را برای خرید یک بازیکن ۳۱ ساله هزینه کنند. البته مخالفت پورتو هم با فروش مهدی طارمی حاوی یک پیام مهم است. اینکه گل‌های مهدی طارمی در فصل جاری می‌توند آورده‌ای بیش از ۳۰ میلیون یورو برای پورتو داشته باشد.

برخی می‌گویند اگر پورتو از آخرین فرصت خود برای فروش مهدی طارمی استفاده نکند، متضرر می‌شود، در حالی که این طور نیست. مهدی طارمی حتی اگر به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم پورتو را ترک کند، با گل‌هایی که در این فصل می‌زند می‌تواند موجب درآمدزایی بیش از ۳۰ میلیون یورو برای تیم پرتغالی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین