کد خبر: ۸۵۶۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
توسط پلیس آگاهی شرق استان تهران صورت گرفت؛

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری ۴ آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران خبر داد.
پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دلاور القاصی مهر پیش از ظهر سه شنبه ۲۴ مرداد ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم ربایی در شهرستان ورامین، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی شرق استان تهران مراجعه و اعلام داشته که با فرزند مفقود شده اش طی دو مرحله با خانواده تماس و اعلام داشته وی را ربوده اند و افراد گروگانگیر در قبال آزادی وی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد را درخواست کردند.

القاصی مهر عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در کرج و سرپل دهاب شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر از اعضاء باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگانگیران رها و به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی و اخاذی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتراف که پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هر گونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه ترین زمان کشف می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین