کد خبر: ۸۵۶۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

خروجی استقلال هم به لیست تیم امید دعوت شد

از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهر شاهد حضور تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو خواهیم بود. مسابقاتی که با حضور ۲۳ تیم و در ۶ گروه برگزار می شود.
خروجی استقلال هم به لیست تیم امید دعوت شد
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول، ۷ بازیکن از تیم استقلال با نظر رضا عنایتی به اردوی تیم امید دعوت می شوند که در میان آنها نام هایی چون سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و امیر ارسلان مطهری هم به چشم می خورند.

گفته می شود دلیل اینکه از استقلال این تعداد بازیکن به اردوی تیم امید دعوت شده هم به کیفیت بازیکنان بر می گردد و اینکه بر خلاف دیگر تیم های مدعی درگیر مسابقات آسیایی نیست. همان طور که متوجه شده اید با تصمیم فدراسیون فوتبال تیم امید به نمایندگی از فوتبال ایران دربازی های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد اما رضا عنایتی به منظور نتیجه گیری چند بازیکن بزرگسال را هم به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد که از استقلال نفراتی چون حسینی و امیر ارسلان مطهری در لیست هستند.

آریا برزگر، محمد رضا خالد آبادی، سامان تورانیان، امیر علی صادقی وحسین زواری که پیش تر هم به اردوی تیم امید دعوت شده اند دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم امید از سوی رضا عنایتی هستند. اردوی تیم امید به بهانه حضور در بازی های آسیایی بعد از بازی های هفته چهارم آغاز می شود.

نکته جالب اینکه علیرضا رضایی در لیست خروجی استقلال قرار دارد و باید در فصل آینده، فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین