کد خبر: ۸۵۶۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

توضیح استانداری مازندران درباره فوت یک بسیجی در تنکابن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: طبق اطلاعات اولیه، انحراف یک دستگاه خودرو و سپس برخورد آن با یک نفر بسیجی تنکابن سبب شده تا او جانش را از دست بدهد که ابعاد مختلف این عروج شهادت گونه در دست بررسی است.
توضیح استانداری مازندران درباره فوت یک بسیجی در تنکابن
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله سلگی افزود: راننده ای که با انحراف خودرویش سبب جان باختن شهادت گونه این بسیجی شده در زمان حاضر در بازداشت به‌سر می برد.

وی زمان وقوع این حادثه را بامداد سه شنبه اعلام کرد و اظهارداشت: این موضوع در دست بررسی است و به محض کسب اطلاعات دقیق علت آن به رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد. وی توسط یک خودروی مشکوک زیرگرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

همچنین روابط عمومی سپاه مازندران به نقل سرهنگ علی ابراهیمی سخنگوی سپاه مازندران گفت: بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برادر بسیجی حامد لزر غلامی از بسیجیان حوزه امام علی (ع) شهر شیرود در قالب تور ایست و بازرسی که با مجوز شورای تأمین شهرستان انجام شده بود و در برای تأمین امنیت مردم، بوسیله یک خودروی سواری مشکوک زیر گرفته شد که به دلیل شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت. این حادثه در مقابل امامزاده سید حسین (ع) شیرود اتفاق افتاد و برادر بسیجی مدافع امنیت حامد لرز غلامی پس از اعلام ایست به خودروی مشکوک و علائم هشدار دهنده، توسط این خودرو زیر گرفته و دچار مصدومیت شدید شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی گفت:‌ عوامل اورژانس منطقه فوری وی را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سخنگوی سپاه کربلا افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، ضارب توسط نیروهای امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین