کد خبر: ۸۵۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

ویسی: بازی نفت و فولاد پراسترس است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی فردا دو تیم نفت و فولاد پر استرس خواهد بود.
ویسی: بازی نفت و فولاد پراسترس است
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهارکرد: با توجه به این که هفته گذشته هر دو تیم باخت داشتند، بازی فردا پر استرس است و هر دو تیم به دنبال برد هستند تا وضعیت خود را درست کنند. 

وی ادامه داد: ما فقط بحث ریکاوری داشتیم و نتوانستیم بحث تاکتیکی انجام دهیم و توانستیم بازیکنان‌مان را برگردانیم.  امیدوارم فردا دو تیم بازی کاملاً خوزستانی و با نشاطی انجام دهند. هم‌چنین امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه هفته گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما نوع بازی فولاد را کاملا می‌شناسیم. دو تیم نسبت به هم شناخت دارند اما مهم این است که هر دو تیم از نظر روانی هفته گذشته را به‌خوبی پشت سر نگذاشتند و مطمئنا بازی فردا برای دو تیم پر استرس خواهد بود.

او افزود: ما باید در بازی فردا بر استرسی که داریم غلبه کنیم تا بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم. از فولاد شناخت نسبی داریم و امیدوارم این شناخت برای ما مثمر ثمر باشد.

ویسی درباره هدفگذاری تیمش برای لیگ بیست و سوم گفت: روز اول در این زمینه بحث زیاد داشتیم و در این خصوص با مسئولان باشگاه و مسئولان شهری صحبت کردیم. ما به آنها گفتیم بودجه‌ای به ما بدهید تا تیم را برای نیمه‌های بالایی جدول ببندیم و چه‌بسا مثل تیم‌هایی که برای آسیایی‌شدن تیم می‌بندند بسته شویم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و همان بودجه هر ساله را به ما دادند.

سرمربی تیم‌ فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ما می‌خواهیم با تمام وجودمان تلاش کنیم تا مردم آبادان خوشحال شوند. ما نمی‌خواهیم روزهای آخر برای ماندنمان جشن بگیریم بلکه می‌خواهیم بدون دغدغه لیگ را ادامه دهیم تا مردم اذیت نشوند. 

وی درباره بستن یک تیم جوان و بومی همچون کاری که در فصل قهرمانی استقلال خوزستان انجام داد خاطرنشان کرد: من چه مربی باشم چه نباشم خوزستانی‌ها را در لیگ‌های مختلف رصد می‌کنم و این کار را دوست دارم و هر جایی که می‌روم ابتدا بازیکنان زیر ۲۳ سال آن استان را انتخاب می‌کنم. خوزستان معدن استعداد است و می‌توانیم استعدادها را کشف کنیم. ما بر اساس بودجه باشگاه سه بازیکن عراقی و یک بازیکن غیر بومی گرفتیم اما بیش از ۹۰ درصد تیم بازیکنان بومی هستند. البته این مهم نیست زیرا فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد ولی خوزستان آنقدر بازیکن دارد البته به شرط اینکه آنها هم خیلی زود هوایی نشوند.

ویسی ادامه داد: متاسفانه یک سری بازیکن را می‌آوریم و می‌سازیم و بعد کنترل آنها خیلی سخت است زیرا با بودجه‌ای که در اختیار داریم حتی نمی‌توان بازیکن معمولی را هم حفظ کرد. مسئولان از ما خواستند بومی‌ها را جذب کنیم و من هم این کار را انجام دادم. ما نهایت استفاده را از بازیکنانمان خواهیم کرد تا مردم از داشتن تیم خوزستانی لذت ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین