کد خبر: ۸۵۶۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

گرین‌وود در راه بازگشت به منچستریونایتد

منابع خبری اعلام کردند مدیرعامل منچستریونایتد به کارکنان ارشد باشگاه گفته است که میسون گرین‌وود به تیم اصلی بازخواهد گشت.
گرین‌وود در راه بازگشت به منچستریونایتد
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه منچستریونایتد بیانیه‌ای در مورد میسون گرینوود و وضعیت این بازیکن منتشر کرد: «پس از لغو تمامی اتهامات علیه میسون گرینوود در فوریه ۲۰۲۳، منچستریونایتد تحقیقات کاملی را در مورد اتهامات مطرح‌شده علیه او انجام داده است. بر اساس شواهد و زمینه‌های گسترده‌ای که در حوزه عمومی نیست و ما از افراد زیادی با دخالت مستقیم یا آگاهی از پرونده شنیده‌ایم، این بیانیه منتشر شده است.

در طول این روند، رفاه و دیدگاه قربانی در تحقیقات باشگاه نقش اساسی داشته است و ما به حق او برای ناشناس‌ماندن مادام‌العمر احترام می‌گذاریم. ما همچنین مسئولیت‌هایی در قبال میسون به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک جوان که از هفت‌سالگی در باشگاه بوده و به عنوان یک پدر جدید یا یک همسر داریم.

حقیقت‌یابی تحقیقات ما اکنون کامل شده است و در آخرین مراحل تصمیم‌گیری در مورد آینده میسون هستیم.

بر خلاف گمانه‌زنی رسانه‌ها این تصمیم هنوز اتخاذ نشده است و در حال حاضر موضوع بحث‌های داخلی فشرده است. مسئولیت در نهایت بر عهده مدیر اجرایی است. پس از اتخاذ تصمیم، به ذینفعان داخلی و خارجی باشگاه ابلاغ و توضیح داده خواهد شد.

این پرونده دشواری برای همه افراد مرتبط با منچستریونایتد بوده است و ما نظرات قوی را که بر اساس شواهد جزئی در حوزه عمومی برانگیخته است، درک می‌کنیم. ما مراحل پایانی این فرآیند را با دقت و صبر مورد بررسی قرار می‌دهیم.»

اتلتیک مدعی شد ریچارد آرنولد، مدیرعامل منچستریونایتد، به کارکنان ارشد باشگاه گفته است که میسون گرین‌وود به تیم اصلی بازخواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین