کد خبر: ۸۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۰
در جمع اعضای تیم ملی کشتی مطرح شد

علی‌آبادی: احمدی‌نژاد تیپاً ورزشی است (ویدئو)

احمدی‌نژاد: هیچ‌کس در هاکی و فوتبال به فکر مردانگی نمی‌افتد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: «شما بین 8 تیم برتر دنیا به مقام دوم رسیدید و این نایب‌قهرمانی چیزی از قهرمانی کم نداشت».

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع کشتی‌گیران، اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون کشتی در پایان جام جهانی کشتی آزاد افزود: «مقام دومی را به شما تبریک می‌گویم. فردین از حریفش سر بود، ولی چند بار حواسش به ساعت پرت شد. به هرحال شما با شکست روسیه قهرمان شدید و این مسابقات برای شما یک تجربه بود تا انشا‌ءالله در گام‌های بعدی موفق شوید».

وی گفت: «بیشتر کشتی‌گیران تیم ایران جوان هستند و این موضوع امیدوار کننده است و امیدوارم روزی قهرمان جهان شوید».

احمدی‌نژاد گفت: «هیچ رشته‌ای جای کشتی را نمی‌گیرد. کشتی یک شیرینی دیگری دارد ما با کشتی خیلی چیزها را به یاد می‌آوریم و به یاد جوانمردهای گذشته و به یاد تختی می‌افتیم که پهلوانانه جلوی حریف مصدومش ظاهر شد، جوانمردی در کشتی مثل فوتبال نیست که با بیرون زدن یک توپ به اوت بگویند بازی جوانمردانه شد».

وی تصریح کرد: «امروز شما خوب بودید و امیدوارم در آینده خبرهای خوبی را از شما بشنوم. کشتی با این مقررات جدید 30 تا 40 درصد کشتی است و بقیه موارد دیگری است که باید اداره شود. معتقدم باید مقررات کشتی اصلاح شود و این موضوع باید با مسئولان فیلا مطرح شود، زیرا در این نوع کشتی ذهن باید بخوبی کار کند و مثل رایانه محاسبات را انجام دهد. به هرحال کشتی‌گیران ما در کل خوب بوده و شایسته قهرمانی جام جهانی بودند».

احمدی‌نژاد ادامه داد: «از یزدانی خرم گرفته تا کشتی‌گیران و همه عوامل فنی و اجرایی تشکر می‌کنم زیرا شما جوانمردانه نایب قهرمان شدید و از مزیت‌های میزبانی در این رقابت‌ها استفاده نکردید و حالا هدف شما باید بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو و المپیک 2012 لندن باشد».

وی تأکید کرد: «شما باید جام تختی را به بهترین شکل و با حضور تیم‌های خوب دنیا برگزار کنید، زیرا جوانان ایرانی توانایی کسب افتخار را دارند».

                                                          +

در بخش دیگری از این دیدار که تصاویر آن در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی به نمایش درآمد، محمود احمدی‌نژاد گفت: «هیچ‌کس در ورزش هاکی و فوتبال به فکر مردانگی نمی‌افتد. همین که توپ را پاس بدی بیندازند توی اوت می‌گویند عجب بازی جوانمردانه‌ای. اما تختی می‌ره روی تشک؛ اون رفیق مجروحه. طرفش نمی‌ره. این یک چیز دیگری است. او جاودانه می شود و همه دوستش دارند».

در ادامه علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی در تقدیر از احمدی نژاد خطاب به مسئولان سازمان فیلا می‌گوید: «آقای احمدی نژاد تیپاً ورزشی هستند»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۱
0
0
[......] احمدی نژاد متشکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۲
0
0
خدایی کلی خندیدیم...تیپا ..تیپا ...تیپا Typan.. Typan.. البته منظورش Typicaly بوده است..؟؟؟!!!؟؟! آخه یکی نیست به این ....بگه شما را به ورزش و سیاست و... چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
آقای احمدی نژاد ما به خاطر همین روحیه ورزش دوستانه شماست که شما رو دوست داریم انشا الله همیشه پیروز و سربلند باشید و از خدا میخواهم شما رو در مقابل هجمه های بد خواهانتان شما را محفوظ بدارد
محمد مهدی 16ساله
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین