کد خبر: ۸۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۵

حبیبی: استراتژی رقیب مظلوم‌نمایی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی گفت: «مردم خوب می‌فهمند که استراتژی رقیب مظلوم‌نمایی است، لذا باید مراقب بود ابزار مظلوم‌نمایی آقایان را فراهم نکنند». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت افزود: «جهان اسلام به سمت همگرایی و جهان کفر، الحاد و وابستگان آنها به سمت واگرایی پیش می‌روند و ما به فضل الهی در آستانه ظهور، شاهد پدیداری قدرتی به نام اسلام در معادلات قدرت جهان هستیم». 

حبیبی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین اظهار داشت: «رهایی قدس یک هدف و آرمان الهی است. مقاومت شکل گرفته در درون سرزمین‌های اشغالی موجب یک بیداری جهانی وعقب‌نشینی آمریکا و دیگر اشرار جهانی شده است». 

وی ادامه داد: «نسل‌کشی و بویژه کودک کشی در غزه وجدان بشریت را آزده ساخته است و یک عزم جهانی برای مجازات جنایتکاران جنگی را بوجود آورده است». 

حبیبی افزود: «اکنون یک جبهه جهانی ضد صهیونیسم را در سراسر جهان شاهد هستیم که نقشه راه آمریکایی‌ها و اجلاس‌های پی در پی در شرم‌الشیخ را به بن‌بست کشانده است». 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تشکر از دادستانی در پیگیری حقوقی جنایات صهیونیست‌ها از طریق پلیس بین‌الملل گفت: «طلسم مصونیت جنایتکاران صهیونیست‌ اکنون شکسته شده است، افکار عمومی جهان به دنبال محاکمه جنایتکاران جنگی در غزه هستند».

وی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه رسیدگی بودجه در سال 88 در مجلس تصریح کرد: «استمرار نقض اصل 53 در تصویب بند 7 ماده واحده مشکلات زیادی برای مالیه عمومی فراهم آورده است و که در گزارش تفریغ بودجه دولت اصلاحات و پس از آن مشهود است». 

حبیبی افزود: «برخی از نمایندگان برای اجرای اصل 53 قانون اساسی پیشنهاد مشخص داده‌اند و خواستار واریز همه درآمدها به حساب خزانه شدند. متاسفانه برخی دیگر از نمایندگان توجه کافی به این پیشنهاد مبذول ننمودند و در نهایت تصمیم درستی در این رابطه اتخاذ نشد. عدم واریز فروش نفت به هر صورت به خزانه نقض‌ اصل 53 و نادیده گرفتن اصول 45 و 44 قانون اساسی است. امیدوارم شورای نگهبان در تصویب نهایی به این مهم توجه کنند و نظر کارشناسی دیوان محاسبات را در این مورد لحاظ نمایند». 

حبیبی در بخش دیگری از این گفت وگو در مورد سفر هاشمی رفسنجانی به بغداد گفت: «امیدواریم این سفر به تعمیق روابط دو ملت منجر شود». 

وی افزود: «اتحاد چهارگانه سوریه، عراق، ایران و ترکیه می‌تواند کمک بزرگی به استقرار صلح و ارامش در منطقه کنند». 

حبیبی در مورد جنجال‌آفرینی‌های دوم خردادیها در تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: «ماخواهان یک فضای شفاف و آرام و بانشاط برای تبلیغات آینده هستیم تا مردم بتوانند آزادانه انتخاب خود را بکنند». 

وی افزود: «دوستان رقیب تبلیغات را زود شروع کردند در حالی که در قانون انتخابات در خصوص تبلیغات توصیه‌هایی وجود دارد که باید توجه کرد». 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان تصریح کرد: «مردم خود خوب می‌فهمند که استراتژی رقیب مظلوم‌نمایی است لذا باید مراقب بود افرادی از روی جهل یا غفلت ابزار مظلوم‌نمایی آقایان را فراهم نکنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۰
0
0
مظلوم نمايي بدتره يا مفقود كردن يك ميليارد دلار پول مملكت و يا مظلوم نمايي بدتره يا زورگويي . ظلم . دروغ . .....؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین