کد خبر: ۸۵۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۸
حاجی‌بابایی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

هدفمندكردن یارانه‌ها پس از نوروز در صحن مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به حذف اعتبار هدفمند كردن یارانه‌ها در بودجه سال آینده، گفت: «این موضوع قابل حل است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه عصر روز گذشته مبنی بر حذف اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها در لایحه بودجه سال آینده، گفت: «صبح امروز با حضور برخی از نمایندگان و اعضای كمیسیون تلفیق در این زمینه جلسه‌ای برگزار شد و معتقدم این موضوع قابل حل است». 

وی ادامه داد: «لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها در كمیسیون بودجه در دست بررسی است كه گزارش این كمیسیون بعد از تعطیلات نوروز به صحن مجلس ارائه خواهد شد و در آنجا در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود». 

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال كه آیا دولت و مجلس در این زمینه با یكدیگر رایزنی كرده‌اند، گفت: «رایزنی بین دولت و مجلس همواره وجود دارد، اما آنچه كه حذف شده قابل برگشت نیست». 

حاجی‌بابایی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص علت عدم حضور نمایندگان دولت در جلسه صبح امروز مجلس تصریح كرد: «قبلا هم از این موارد اتفاق می‌افتاد كه نمایندگان دولت در جلسات مجلس حضور نداشته باشند». 

وی افزود: «در نوبت جلسه سوم دیروز مجلس متوجه شدیم كه نمایندگان دولت در مجلس حضور ندارند و صبح امروز هم نمایندگان دولت در مجلس حضور نداشتند. رئیس مجلس در پاسخ به تذكرات نمایندگان گفت كه امروز به صورت تلفنی یا مكتوب از وزرای مربوطه دعوت می‌شود تا در جلسات مجلس كه مسائل مربوط به وزارتخانه‌ آنها مطرح می‌شود، حضور یابند». 

حاجی‌بابایی افزود: «عده‌ای می‌گویند عدم حضور نمایندگان دولت به خاطر مصوبه شب گذشته مجلس بود، اما هنوز رسما از سوی دولت چیزی اعلام نشده و صحبتی هم در این زمینه نشد كه آیا عدم حضور عمدی بوده یا غیرعمدی».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین