پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۸۵۶۹۶
۱۵:۵۲
۱۳۸۷/۱۲/۲۰

پوشیدن شلوار جین در پارلمان اسرائیل آزاد شد!

۱۵:۵۲
۱۳۸۷/۱۲/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: پارلمان رژیم صهیونیستی برای بهبود وجهه خود نزد مردم عادی قصد دارد با تصویب قانون، ورود کسانی را که لباس جین به تن دارند، به این نهاد آزاد کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، این خبر را «روبی ریولین»، از اعضای حزب لیکود که ریاست کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد، اعلام کرد.

وی گفت: «با اصلاح قانون، به میهمانان اجازه داده خواهد شد با لباس جین به داخل کنست بیایند». در دوره ریاست «دالیات اتسک»، رییس سابق کنست ورود به کنست با لباس جین ممنوع شد.

این تصمیم برای بهبود جلوه کنست نزد مردم گرفته شده است.

«ریولین»، در همین حال گفت: «با وجود آزاد شدن به تن داشتن لباس جین، از ورود کسانی که لباس جین نخ‌نما یا پاره به تن داشته باشند،‌ جلوگیری خواهد شد».
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha