کد خبر: ۸۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
تبلیغات

تفریحات ارزان و تابستانی

با شروع گرما و ورود به فصل تابستان، بازار تفریحات و سرگرمی‌های مختلف داغ می‌شود. تفریحات آبی جز سرگرمی‌های مفرح و ارزان محسوب می‌شوند که علاوه بر شادی و نشاط، مزیت‌های خوبی هم برای سلامت جسمی در گرمای تابستان دارند.
تفریحات ارزان و تابستانی
آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از وان بادی و استخر بادی در فصل گرما برای تفریحات آبی طرفداران زیادی دارد؛ چرا که هم ارزان بوده و هم به دلیل بهداشتی بودن نسبت به استخر‌های عمومی برای افراد به ویژه کودکان کاربردی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

وان بادی و استخر بادی چیست؟

وان بادی از دسته محصولاتی است که متناسب با فرم بدن بزرگسالان، کودکان و خردسالان طراحی شده و برای استراحت و سرگرمی در طول تابستان استفاده می‌شود. وان‌های بادی به گونه‌ای هستند که به راحتی در هر کجا قابل استفاده باشند. پمپ این وان‌ها باعث می‌شوند که در کمترین زمان ممکن وان بادگیری شده و آماده استفاده باشد.

استخر بادی هم از محصولات پرطرفدار فصل تابستان برای مکان‌ها سرباز و سرپوشیده بوده که با باد کردن و پر از آب کردن آن می‌توانید از آب تنی در هر جایی که دوست دارید، لذت ببرید. 

وان و استخر‌های بادی، قابل حمل هستند و نگهداری و حمل و نقل آن‌ها به آسانی با باد کردن و خالی کردن باد آن‌ها انجام می‌شود. آن‌ها معمولاً از مواد PVC یا وینیل ساخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از شلنگ باغچه با آب پر کرد. استخر‌های بادی در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف، از استخر‌های کوچک برای کودکان گرفته تا استخر‌های بزرگ‌تر در اندازه‌های خانوادگی هستند و ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های توکار یا سرسره باشند.

انواع وان بادی و استخر بادی می‌توانند راهی با طراوت برای خنک شدن در روز‌های گرم تابستان باشند. آن‌ها یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای استخر‌های دائمی بوده و می‌توانند توسط افراد در هر سنی برای استراحت و تفریح استفاده شوند.

مزایای تفریحات آبی با وان بادی و استخر بادی

تابستان فصل آرامش، تفریح و خاطره سازی با خانواده و دوستان است. با افزایش دما، هیچ راهی بهتر از غوطه ور شدن در یک آب با طراوت برای خنک شدن و استراحت کردن وجود ندارد. در سال‌های اخیر، وان‌ها و استخر‌های بادی به عنوان گزینه‌های محبوب برای تفریح تابستانی ظاهر شده‌اند که ترکیبی از بهترین‌هاست: راحتی داشتن استخر با همه امکانات آن در خانه خودتان!

در ادامه مزایای وان بادی و استخر بادی و اینکه چرا داشتن آن‌ها در فصل تابستان ضروری هستند را با هم بررسی می‌کنیم. 

 ۱. نصب آسان و مقرون به صرفه

یکی از مهم‌ترین مزایای وان و استخر بادی، نصب آسان آن‌هاست. بر خلاف استخر‌های سنتی درون زمینی که نیاز به حفاری و ساخت و ساز وسیع دارند، وان‌ها و استخر‌های بادی را می‌توان به سرعت و با حداقل تلاش راه‌اندازی کرد. این یعنی می‌توانید در کمترین زمان از در حیاط خلوت خود یا هر جا که بخواهید، لذت ببرید.

وان‌ها و استخر‌های بادی، بسیار مقرون به صرفه هستند. از استخر‌های بادی کوچک برای کودکان گرفته تا گزینه‌های بزرگتر با اندازه خانواده، استخری متناسب با هر بودجه وجود دارد. 

۲. راه حلی مناسب برای صرفه جویی در فضا

برای افرادی که فضای بیرونی محدودی دارند، استخر‌های بادی راه‌حل مناسبی را ارائه می‌دهند. استخر‌های بادی را می‌توان به راحتی تخلیه و در صورت عدم استفاده آن را جمع کرده و فضا‌های موجود حیاط را آزاد کرد. از طرف دیگر، وان‌های بادی نسبت به وان‌های سنتی و معمول کوچکتر هستند و برای پاسیو‌های جمع و جور و حمام‌های آپارتمانی بهترین انتخاب هستند. 

۳. سلامتی و تندرستی

حمام آب گرم و استراحت در آن مزایای زیادی برای سلامتی بدن فرد دارد از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش استرس، کاهش تنش عضلانی، بهبود گردش خون و خواب بهتر را اشاره کرد. استفاده از وان‌های بادی، محیط آرامش بخشی فراهم کرده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

استخر‌های بادی، اگرچه به طور معمول مجهز به جت‌های ماساژور نیستند، اما فرصتی برای خنک کردن و استراحت کردن دارند. شناور شدن در آب می‌تواند حس بی‌وزنی را ایجاد کند که می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. به علاوه، شنا یک ورزش مهم است که می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق و قدرت عضلانی کمک کند.

۴. تطبیق پذیری و شخصی سازی

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های وان و استخر‌های بادی، تطبیق پذیری آن‌هاست. بسیاری از وان‌ها دارای ویژگی‌های قابل تنظیم هستند. این به شما این امکان را می‌دهد که محیطی عالی برای استراحت خود آماده کنید. 

استخر‌های بادی نیز طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه می‌دهند، از استخر‌های ساده و کم عمق برای کودکان خردسال تا استخر‌های بزرگتر با ویژگی‌های اضافی مانند صندلی داخلی، جا لیوانی یا حتی سرسره‌های آبی. با گزینه‌های بسیار زیادی که در دسترس است، مطمئن باشید استخر مناسبی را پیدا می‌کنید که مطابق با نیاز‌ها و ترجیحات خاص خود باشد.

۵. بهره وری انرژی و دوست‌دار محیط زیست

امروزه بسیاری از وان‌های گرم در بازار به صورت دوست‌دار محیط زیست طراحی شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند پوشش عایق بندی شده و سیستم‌های گرمایشی صرفه جویی در مصرف انرژی می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و کاهش صورتحساب قبض‌های شما کمک کند. استخر‌های بادی، با توجه به طبیعت خود، آب کمتری نسبت به استخر‌های سنتی درون زمین مصرف می‌کنند و آن‌ها را به گزینه سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کنند.

۶. بازی آب برای کودکان

استخر‌های بادی یک روش خارق العاده برای معرفی کودکان خردسال با بازی آب است. آب بازی در یک استخر کم عمق می‌تواند به توسعه مهارت‌های حرکتی اساسی، ایجاد اعتماد به نفس در آب و داشتن سرگرمی‌های بی‌پایان کمک کند. به علاوه، این یک راه عالی برای والدین است که در روز‌های گرم تابستان، هم خنک بمانند و هم از کودکانشان مراقبت کنند. 

۷. نگهداری کم

در مقایسه با استخر‌های سنتی درون زمین، وان بادی و استخر بادی به طور کلی نیاز به نگهداری کمتری دارند. استخر‌های بادی را می‌توان در هنگام استفاده به راحتی تمیز کرد. این موضوع می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما شود و به شما امکان می‌دهد وقت بیشتری را برای لذت بردن خنکی و طراوت آب صرف کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
پرطرفدار ترین عناوین