کد خبر: ۸۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۶

کلهر: احمدی‌نژاد به‌خاطر تکلیف کاندیدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور گفت: «آقای احمدی‌نژاد به کاندیداتوری دوره بعد انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان یک تکلیف و وظیفه نگاه می‌کند و ما نیز از تعدد نامزدها در دو جناح استقبال می‌کنیم». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهدی کلهر در جمع اعضای کانون یاران انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد با بیان این‌که حضور چند کاندیدا در جبهه اصول‌گرا نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای اصول‌گرایان است، افزود: «از این امر استقبال می‌کنیم. حضور چند کاندیدا در جبهه اصولگرا نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای اصولگرایان است».

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به طرح برخی مواضع علیه دولت تصریح کرد: «شیوه‌هایی که هم‌اکنون برخی جریان‌ها به آن متوسل می‌شوند، شیوه‌های اسلامی نیست؛ در حالی که ملاک برای ما در هر انتخابی باید قرآن و حق‌محوری باشد».

وی با اشاره به اقدامات اخیر دولت نهم افزود: «اکنون وظیفه آقای احمدی‌نژاد فقط انجام وظایفی است که ملت بر دوش وی گذارده و همین مردم نیز بهترین قضاوت‌ها را خواهند کرد».

کلهر افزود: «سفرهای استانی و میزان استقبال مردمی از رییس‌جمهور در این سفرها بهترین معیار سنجش برای اقبال مردم به خادمان خود است و سفر رییس‌جمهور به استان یزد نمونه خوبی از این دست به شمار می‌رود».

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور هم‌چنین با اشاره به برخی توطئه‌های دشمنان در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، نسبت به برخی اظهارنظرهای داخلی هشدار داد و گفت: «برخی حرکت‌های تبلیغی از سوی مخالفان و به نام آقای احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد که توطئه است و باید مراقب آن بود».

کلهر افزود: «در کنار همه این توطئه‌ها امروز شاهد رواج یک پدیده ناپسند دیگر به نام قلب حقایق تاریخی توسط برخی اشخاص و جریان‌ها هستیم».

وی ادامه داد: «از زمانی که بنا شد راکتی ساخته شود تا ماهواره امید را در مدار قرار دهد، تنها 5/2 سال می‌گذرد، در حالی که بعضی‌ به گونه‌ای دیگر این مسئله را انعکاس می‌دهند».

کلهر با انتقاد از طرح برخی دیدگاه‌ها درباره سیاست‌های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر نیز گفت: «استفاده از تعابیری مانند گداپروری درباره سیاست‌های حمایتی دولت بسیار ناپسند است؛ در حالی که وظیفه حکومت اسلامی بر مبنای قرآن حمایت از اقشار مردم است».

کلهر افزود: «انفاق و صدقه دو واژه قرآنی هستند که بار معنایی و محتوایی بالایی دارند و هم وظیفه حاکمان اسلامی و هم وظیفه مردم هستند؛ از این رو نباید به گونه‌ای حزف زد که شان این واژگان قرآنی در اذهان عمومی سخیف جلوه کند؛ صدقه کلید طلایی است که طبق گفته معصوم 70 بلا را رفع می‌کند، چرا بعضی‌ به خاطر رقابت‌های سیاسی حتی قداست و شان این واژگان را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند».

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور افزود: «امروز وظیفه ماست که جوانان را با حقایق تاریخی آشنا کنیم تا بر اساس عملکردها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند».

وی در پایان گفت: «ملتی که با تاریخ خود ناآشنا باشد، اشتباهات گذشتگان را بار دیگر تکرار می‌کند و این شاید بزرگ‌ترین رسالت و وظیفه ماست که به ویژه نسل جوان را با وقایع تاریخی و بالاخص 30 سال گذشته انقلاب آشنا کنیم».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۱
0
0
واقعا اگر احمدي نژاد به خاطر تكليف كانديدا ميشود لطف بفرمايند اين تكليف ازش سلب ميشه كانديدا نشوند چرا كه مردم هيچكدام از خود ايشان و سياستهاي[...] ايشان دل خوشي ندارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین