کد خبر: ۸۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
در پیامی خطاب به مردم این استانها ابراز شد؛

تشکر خاتمی از مردم فارس، کهگیلویه و بوشهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس جمهور سابق کشورمان در پیامی از حضور پرشور مردم استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در خلال سفر خود به این سه استان تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آنچه در سفر اینجانب به استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر رخ داد نشانگر اوج بیداری مردم شریف و پایبندی آنان به ارزشهای والایی است که انقلاب اسلامی براساس آن و برای آن رخ داده است. ایمان، آزادی‌خواهی، پیشرفت طلبی و عدالت جویی در همه مراسم و مراتب امر بروز درخشان داشت. 

متأسفم که امکان حضور در همه شهرها و بخشها و روستاهای این سه استان دست نداد، ولی آنچه را در شیراز و یاسوج و بوشهر و شهرها و آبادی‌های مسیر دیدم همگی حکایت از بزرگی و بیداری داشت و جهت تمایل مردم شریف، به‌خصوص جوانان برومند را در آینده کشور و نظام نشان می‌داد. 

از صمیم قلب از این همه بزرگی و بزرگواری سپاسگزارم و برای همه ملت شریف و بیدار که مطمئناً خود و تمایل خود را در آیینه وجود مردمی می بینند که طی سه روز در شهرها و استانهای یاد شده حضور پرشور داشتند و به‌خصوص اهالی محترم این سه استان از خداوند طلب اعتلاء و سربلندی می‌‌کنم و به ارواح پاک شهیدان درود می فرستم و مراتب تشکر خود را از همه بخش ها و طبقات از روحانیون معزز، دانشگاهیان شریف، معلمان و مربیان ارجمند، کشاورزان پرتلاش، کارگران خدمتگزار، اصناف و اقشار مختلف و بخصوص زنان برومند و جوانان رشید اعلام می‌دارم. 

سید محمد خاتمی
19/12/1387

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین