کد خبر: ۸۵۷۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

تیراندازی با اسلحه شکاری در میامی

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از ۴ ساعت در شهرستان میامی خبر داد.
تیراندازی با اسلحه شکاری در میامی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید علی میر احمدی ۲۹ مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی روستاهای توابع شهرستان میامی بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد. ۴ نفر در پی اختلافات شخصی اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به فردی کردند که وی با اصابت ساچمه های گلوله از ناحیه سر، صورت و سینه به شدت آسیب دید و به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان شاهرود منتقل شد.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شروع فرایند اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عاملان تیر اندازی گفت: در نهایت با اقدامات تخصصی و به کارگیری تجهیزات هوشمند در کمتر از ۴ ساعت مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای دیگر توابع شهر میامی شناسایی و با اعزام ۳ تیم عملیاتی هر ۴ نفر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شکاری در مخفیگاه آن ها کشف شد.

 سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی عنوان کردند ، بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس به حکم قانون و مقتدرانه با افرادی که بخواهند به هر طریقی با قدرت نمایی آسایش مردم را سلب و ناقض امنیت باشند برخورد خواهد کرد و این افراد بدانند پلیس با هیچ کس در خصوص امنیت جامعه مماشات نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین