کد خبر: ۸۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
چرا دولت تلاش می‌کند مردم را ناراضی کند؟

فیلم| صف کیلومتری بنزین در چابهار

امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲، مردم چابهار همانند روز‌های گذشته در صف‌های کیلومتری بنزین حضور داشتند. یک نماینده مجلس نیز درباره «آشفتگی در پمپ بنزین‌های سراسر کشور گفته است: نمی‌دانم چرا دولت تلاش می‌کند مردم را ناراضی کند.
فیلم| صف کیلومتری بنزین در چابهار
آفتاب‌‌نیوز :

یک شهروند چابهاری می‌گوید که از ساعت ۵ صبح این صف‌ها تشکیل شده و تاکنون در جایگاه بنزین توزیع نشده و مسئولین نیز پاسخگو نیستند.

اخیرا در تهران نیز صف های طولانی در جایگاه های سوخت شکل گرفته بود که مخبر، معاون اول رئیس جمهور با حضور در برخی جایگاه ها و بررسی مشکلات عرضه سوخت، اعلام کرد که برخی محدودیت های در تهران حذف شد تا از ازدحام در جایگاه ها کاسته شود.

به نوشته ایسنا، یک نماینده مجلس نیز درباره «آشفتگی در پمپ بنزین‌های سراسر کشور گفته است: نمی‌دانم چرا دولت تلاش می‌کند مردم را ناراضی کند. باید جلسه‌ای غیرعلنی در مجلس برگزار شود تا مسئولان در این رابطه شفاف‌سازی کنند.

به نوشته ایلنا، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران نیز ادعای ممانعت روسیه برای صادرات بنزین از کشور‌های آسیای میانه به ایران را تکذیب کرد و گفت: در سال گذشته و امسال چند محموله از ترکمنستان و امارات وارد شده است، ولی با وجود تخصیص بودجه ۶۰۰ میلیون دلاری برای واردات بنزین؛ شرکت پالایش و پخش اعلام کرده که توانسته نیاز داخل را با افزایش ۱۰ میلیون لیتری در تولید و استفاده از ذخایر استراتژیک تامین کند. قطعا واحد‌هایی نظیر ستاره خلیج‌فارس، پتروشیمی نوری (برزویه)، شازند و مارون در این رابطه توانسته‌اند که در تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید بنزین به شرکت پالایش کمک کنند.

حسینی با اشاره به رقم تولید و مصرف خاطرنشان کرد: مصرف بنزین کشور گا‌ها تا ۱۲۴ میلیون لیتر در روز گزارش شده و تولید معمول پالایشگاه‌ها نیز حدود ۱۰۵ میلیون لیتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین