کد خبر: ۸۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۱:۲۵
دیدار خبرگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری: سال 88 سالی ویژه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس خبرگان رهبری، سال آینده را سالی ویژه برای کشور از لحاظ نوسانات اقتصادی درجهان و داخل دانست.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آیت‌اله هاشمی رفسنجانی در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با اعلام این مطلب ابراز امیدواری کرد: «با تمهیدات نمایندگان مجلس، بودجه سالانه کشور که بحث اخیر در مجلس شورای اسلامی است به‌خوبی مدیریت شود».

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به افزایش حجم تبلیغات سوء دشمنان با شناسنامه و بی‌شناسنامه رسانه‌های بیگانه و بی هویت علیه ایران اشاره کرد و گفت: «متاسفانه برخی کشورها که قبلاً سابقه دوستی و همکاری با ایران داشتند تحت تاثیر برخی تحریکات شیطنت‌آمیز قرار گرفته‌اند که ضرورت هوشیاری اداره سیاست خارجی کشور را مضاعف می‌کند».

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته وحدت به تحریکات دشمنان وحدت اسلامی و القاء تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی در جهان وکشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: «باید زمینه‌های اختلاف را با سعه صدر و درک و تفاهم متقابل و پرهیز از تندروی‌ها چه در داخل و چه در سطح جهان اسلام سد کنیم».

وی به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و گفت: «ایجاد زمینه‌های حضور سراسری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای ضامن حفظ انقلاب و مردم خواهد بود».

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی را ضرورت ترغیب وتشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق محروم و تقویت تعاونی‌ها را برای اقتصاد کشور بسیار مهم دانست.

ر ئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی، اهداف سفر به عراق را زیارت عتبات مقدسه، مذاکره با مراجع و به خصوص با آیت‌الله سیستانی ذکر کرد و افزود: «حفظ و تقویت ائتلاف و وحدت در عراق، توسعه و بازسازی عتبات عالیه و رفع موانع و مشکلات پیمان‌کاران ایرانی برای مشارکت در بازسازی‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تقویت مناسبات دو جانبه و نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های مختلف از دیگر اهداف این سفر بود».

در ابتدای این دیدار آیات و حجج اسلام والمسلمین معلمی، شفیعی، حیدری، کعبی و سید احمد خاتمی به طور جداگانه دیدگاه‌های خود را در باره مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۴
0
0
وقتی نظرها را نمایش نمی دهید برای چه نظرخواهی می کنید؟!!!!!
==========================================
آفتاب: با تشکر از شما؛ نظراتی که متضمن توهین، افترا و الفاظ رکیک نباشد، حتماً‌ نمایش داده خواهد شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین