کد خبر: ۸۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

چرا صداوسیما «دیجی کالا» و «ازکی» را تبلیغ کرد؟

روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده درباره چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی»، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
چرا صداوسیما «دیجی کالا» و «ازکی» را تبلیغ کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

متن اطلاعیه به این شرح است:

«روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» به استحضار افکار عمومی می‌رساند:

قرارداد‌های این دو سکو در اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی منعقد و اجرایی شده است. ملاک پذیرش و پخش تبلیغات بازرگانی برای تمام صاحبان آگهی، قانون و مجوز‌های قانونی است که هر یک از صاحبان آگهی متناسب با تولیدات یا خدمات خود باید آن­ها را از مبادی مختلف دریافت و به رسانه ملی ارائه کنند. رسانه ملی نیز پس از احراز صحت آن­ها، طبق مقررات قانونی و قرارداد فی­ مابین اقدام به پخش آگهی می­‌کند. طبیعتاً هر دو سکوی یادشده نیز تمامی اسناد و مدارک و مجوز‌های قانونیِ مورد تأیید را ارائه نموده­‌اند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های مذکور با اخذ مجوز از نهاد‌های ذی‌ربط و طبق ضوابط و قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند، هیچ یک از نهاد‌های نظارتی ذی‌صلاح نیز درخصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های این مجموعه‌ها مکاتبه یا تماسی با اداره کل بازرگانی صدا و سیما نداشته‌اند.

همچنین براساس اطلاعات اداره کل بازرگانی، مشکل اخیر این شرکت‌ها با ارائه تعهد به مراجع ذی‌صلاح و نهاد‌های مربوطه مرتفع شده و در زمان مورد نظر و قبل از حل مشکل هیچ‌گونه پخش آگهی نداشته‌اند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین