کد خبر: ۸۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

الهامی: برای آینده رفسنجان برنامه خوبی داریم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید برای آینده فوتبالی شهر رفسنجان برنامه‌ریزی کرده است.
الهامی: برای آینده رفسنجان برنامه خوبی داریم
آفتاب‌‌نیوز :

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر قزوین اظهار کرد: ابتدا از همه خبرنگاران عزیز به خاطر اینکه در دو بازی گذشته نتوانستم در کنفرانس خبری شرکت کنم، عذرخواهی می‌کنم چون شرایط روحی مناسبی نداشتم. خیلی خوشحالم برای اولین بار در شهر رفسنجان و نارنجی‌های اصیل و وفادار قرار گرفتم و امیدوارم فصل خوبی را با اتحاد و همدلی جلو ببریم.

او افزود: شمس آذر بر خلاف امتیازی که گرفته کیفیت بسیار خوبی دارد و در بازی‌های گذشته خود لایق هر سه امتیاز بود. تیمی که با صلابت خاصی فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرد، بسیار جوان و دونده‌ای است و خودم واقفم که بازی سختی را پیش رو داریم و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم و با بازیکنان در این باره صحبت کرده‌ام. از طرفی روند تیم ما هم از نظر فوتبالی روند خوبی است و هیچ جای سوالی برای فردا نیست که نتیجه نگیریم و می‌دانیم این سه امتیاز برای ما خیلی حیاتی است.

وی گفت: درست است مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان جوان و کادر فنی باکیفیتی دارد و مدیریت خوبی دارد اما با احترامی که برای این تیم قائلم برای بازی فردا محکوم به برد هستیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره بازیکنان بومی رفسنجان و کیفیت آنها گفت: رفسنجان با توجه به شرایط خود باید قطب فوتبال شود. تیمی که ساختار خوب دارد و پشتوانه‌سازی می‌کند اما قبل‌تر از این در رده‌های پایه بازیکنان غیربومی حضور داشتند. الان تمام بچه‌های بومی را که پتانسیل داشتند آوردم و بازیکنان آینده‌داری هم هستند و در دو بازی گذشته علی‌اصغر صادقی و محمد اکبری بازی کردند و چه‌بسا فردا هم بازی کنند. برای آینده رفسنجان برنامه خوبی داریم. دنبال این هستیم که امسال به کیفیت کاری خود اضافه کنیم. شاید تعداد را کمتر کنیم و در رد های پایه امسال از ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ ساله خواهیم داشت و خودم برنامه‌ریزی کردم و برنامه این است که از مربیان بومی خودمان باشند. کسانی که در رده‌های پایین هستند امیدواریم از بچه‌های آموزش و پرورش استفاده کنیم حتی علاوه بر معلم ورزش باشند، مربیانی در رده های بالا باشند.

الهامی افزود: با همه مربیان صحبت کردم و برای آنها تئوری را هماهنگ کردم هم برای مربیان هم برای بچه‌ها. برای محمد اکبری و صادقی از ارمنستان بلیت گرفتیم برود اردوی ترکیه و گل هم زد و بازی اول هم بازی کرد. شرایط بازیکنان جوان رفسنجانی مطلوب است و برای من مایه افتخار است که این بچه ها در تیم بازی کنند. حتی دنبال این هستیم این تعداد بیشتر شود.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: از پورمحمدی که تمام امکاناتی که برای تیم های پایه خواستیم فراهم کردند، تشکر می‌کنم. برای آینده فوتبال این شهر هر چه از دستم بربیاد انجام می‌دهم. به دنبال شایسته‌سالاری در بازیکنان هستم. با ۵-۶ نفر از بازیکنان بومی رفسنجان قرارداد حرفه‌ای بستم. دو سه بازیکن نیز غیربومی گرفتیم که از بهترین‌های فوتبال ایران هستند و تفاوتی با بازیکنان بومی ندارند و بازیکنان پایه این موضوع را تقاضا کردند.

وی تأکید کرد: بحث ما نتایج نیست می خواهیم بازیکن بسازیم و هزینه را برای بازیکنان بومی انجام دهیم تا کاری که تیم‌های بزرگ در تیم های پایه کردند در مس انجام دهیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که چه قولی به هوادارن مس رفسنجان می‌دهد، گفت: قول می‌دهیم فوتبال قابل احترامی برای شهر بازی کنیم که مایه افتخار شهر باشد. روز به روز بهتر می شویم و الان تنها دغدغه من بازی فردا است تا سه امتیاز بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین