کد خبر: ۸۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

اصولگرایان سال ۸۴ مانع افزایش پلکانی قیمت بنزین شدند و گفتند عیدی ما به مردم است در حالی که زهر هلاهل به کام اقتصاد چکاندند

یک روزنامه با انتقاد از مواضع و اظهارات متناقض اصولگرایان نوشت: همین آقایان بودند که در سال ۸۴ برنامه چهارم را تغییر دادند و مانع از افزایش پلکانی قیمت سوخت شدند و برای ۵ سال آن را لیتری صد تومان ثابت کردند و گفتند که این عیدی مجلس اصولگرا به مردم است! درحالی‌که این زهر هلاهل بود که به کام اقتصاد ایران چکانده شد.
اصولگرایان سال ۸۴ مانع افزایش پلکانی قیمت بنزین شدند و گفتند عیدی ما به مردم است در حالی که زهر هلاهل به کام اقتصاد چکاندند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم‌میهن از مواضع و اظهارات متناقض جناح راست کشور در مقاطع مختلف گلایه کرده است.

به گزارش هم‌میهن، اگر بخواهیم یکی از مهمترین ویژگی‌های ادبیات سیاسی جناح غالب را توضیح دهیم، بی‌تردید، موضع‌گیری‌های اقتضایی آنان است.  فراوان است سخنانی که گفته‌اند و مواضعی که گرفته‌اند، و فقط به اثرات لحظه‌ای آن فکر کرده‌اند و هیچ تصوری از تبعات سخنان خود برای رویدادهای گذشته و آینده ندارند. همین آقایان بودند که در سال 84 برنامه چهارم را تغییر دادند و بزرگترین ضربه را به این برنامه زدند و مانع از افزایش پلکانی قیمت سوخت و بنزین شدند و برای 5 سال آن را لیتری صد تومان ثابت کردند و گفتند که این عیدی مجلس اصولگرا به مردم است! درحالی‌که این زهر هلاهل بود که به کام اقتصاد ایران چکانده شد. بعداً ساز دیگری زدند و حالا مخالف قیمت پایین انرژی هستند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: همین‌ها بودند که تحریم را بی‌اثر یا کم‌اثر می‌دانستند، حالا دنبال برجسته کردن اثرات آن هستند. همین‌ها برجام را مسخره می‌کردند و آتش می‌زدند، حالا برای بازگرداندن 7 میلیارد دلار پول خودمان (که یک میلیاردش هم کم شده) جشن می‌گیرند! اکنون نیز برای توجیه علت مشارکت پایین انتخاباتی به هر رطب و یابسی متوسل می‌شوند و هیچ احترامی هم برای فهم مردم مخاطب خود قائل نیستند. گویی آنان را افراد ساده‌لوحی می‌دانند که هر چه اینها گفتند آنها می‌پذیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین