کد خبر: ۸۵۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۵

مرعشی: خاتمی عجله کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران درخصوص این گفته خاتمی که «یا من می‌آیم یا میرحسین»، اما اکنون هر دو کاندیدا شده‌اند، اظهار داشت: «خاتمی در زدن این حرف که یا من می‌آیم یا میرحسین، عجله کرد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در حاشیه نخستین گردهمایی ستاد ملی جوانان حامی خاتمی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «یک فرض در جبهه اصلاحات این است که کاندیداها ترکیب‌شان طوری باشد که آرای همه مخاطبان را خودمان جذب کنیم و معنی‌اش این است که در مرحله اول انتخابات با تکثر وارد شویم و در مرحله دوم ائتلاف را شکل دهیم». 

وی درباره حضور همزمان میرحسین و کروبی در انتخابات گفت: «مشترکات میرحسین و خاتمی و حتی کروبی فراوان است و اینکه حالا در چه مقطعی متحد شوند بستگی به ضرورت‌ها دارد. ممکن است ضرورت سیاسی، تکثر در مرحله اول و ائتلاف در مرحله دوم باشد». 

مرعشی درخصوص این گفته خاتمی که یا من می‌آیم یا میرحسین، اما اکنون هر دو کاندیدا شده‌اند، اظهار داشت: «خاتمی در زدن این حرف که یا من می‌آیم یا میرحسین، عجله کرد». 

سخنگوی حزب کارگزاران در خصوص حضور کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران به عنوان مشاور عالی کروبی افزود: ‌«کرباسچی فقط مشاور کروبی است و مواضع حزب کارگزاران و برنامه‌هایی که تنظیم شده در هفته آینده اعلام می‌شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین