کد خبر: ۸۵۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

کری جالب کاظمیان برای پرسپولیس

وینگر ذوب آهن اصفهان راه‌حل جالبی برای مشکلات داوری در لیگ برتر مطرح می‌کند
کری جالب کاظمیان برای پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

امین کاظمیان هافبک کرمانی و خوش‌تکنیک ذوب آهن در رابطه بازی با پرسپولیس که در دقایق آخر با اشتباه داوری برد را با تساوی عوض کردند گفت: بازی خیلی خوبی بود در صورتی که ما پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم. واقعا پرسپولیس را اذیت کردیم و حق‌مان برد بود.

هافبک ذوبی‌ها ادامه داد: تمامی دستورات تاکتیکی محمد ربیعی را مو به مو انجام دادیم و مصمم به کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه بودیم که اشتباه داوری باعث شده دو امتیاز مهم را از دست بدهیم.

کاظمیان با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: حبیب فرعباسی یکی از بهترین گلر‌های ایران است و نیازی هم به تعریف و تمجید من ندارد و طبیعتا همیشه یک گلر خوب برای یک تیم خوب نیاز است که ماهم خدا را شکر از این قاعده مستثنی نیستیم و خوشحالیم که چنین دروازه‌بانی را در کنار خودمان داریم و امید داریم که در طول فصل بیشتر از حبیب بشنویم.

هافبک کرمانی سبز پوشان با اشاره به مشکلات داوری گفت: اگر در ایران VAR بیاید هم داوران و هم ما دیگر مشکلی نداریم و باعث می‌شود حواشی بازی هم کمتر شود. اگر VAR در این بازی بود هم دو امتیاز را از دست نمی‌دادیم و هم زحمات فرعباسی برای ثبت کلین شیت به هدر نمی‌رفت و امیدوارم که با آمدن VAR هم این مشکلات جزئی فوتبال حل شود و هم به سوی پیش رفت قدم بگذاریم.

هافبک سبزپوشان اصفهان در رابطه با پست بازی‌اش اینطور گفت: من هرجا که آقای ربیعی بخواهد طبق تاکتیک‌های ایشان بازی خواهم کرد و هر دستوری داشته باشند انجام خواهم داد چه ۱ دقیقه باشد و چه ۹۰ دقیقه و امیدوارم هستم که برای ذوب آهن در ادامه راه مثمر ثمر باشم.

کاظمیان در پایان گفت: امیدوارم که با آمدن VAR و حل کردن مشکلات ساختار‌ها و زیر ساخت‌ها برای میزبانی هر چه بهتر در آسیا آماده باشیم و سطح فوتبال ایران را از اینکه هست بالاتر ببریم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین