کد خبر: ۸۵۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

نساجی تشنه پیروزی است

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمش برای بازی مهم هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم صنعت نفت آبادان برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهد کرد و بیش از دیگر تیم‌ها تشنه پیروزی است.
نساجی تشنه پیروزی است
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمهدی رحمتی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران برابر صنعت نفت آبادان گفت: در بازی گذشته با گل گهر نتوانستیم امتیازی کسب کنیم، بازی فردا از اهمیت زیادی برای نساجی برخوردار است و تیم خوب و باانگیزه و جنگنده است و در یک سوم خط حمله تیم فرصت‌طلب و خطرناکی است.

رحمتی ادامه داد: با توجه به سبک فوتبالی صنعت نفت و بازی‌های نساجی که در دو بازی گذشته هم نشان داده که میل هجومی زیادی مقابل حریفان دارد، بازی جذابی خواهیم دید و با توجه به عملکردی که داشتیم، منتظر کسب نخستین ۳ امتیاز این فصل هستیم که مقابل هواداران‌مان در خانه جشن بگیریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: قصدا داریم کم شانس بودن تیم نساجی را در سه بازی گذشته جبران کنیم.

رحمتی گفت: نساجی نیم‌فصل سال گذشته و سه بازی این فصل را پیروز نشده و این موضوع باعث فشار زیاد به کادرفنی و بازیکنان دو تیم شده است.

وی افزود: نساجی در سه بازی گذشته نشان داده به شدت تشنه پیروزی هست و بازی‌های خوبی هم انجام داده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه با بازیکنان این راجع به بازی فردا برابر تیم صنعت نفت و اهمیت کسب پیروزی در این مسابقه صحبت‌های زیادی انجام شده است، گفت: بابت این بازی نگرانی نداریم و اگر بار سنگین نبردن نساجی از سال گذشته روی این تیم کم شود، بازیکنان با خیال آسوده‌تری بازی خواهند کرد.

رحمتی افزود: نمی توانیم مقابل تیم صنعت نفت بی‌احتیاط حمله کنیم، چرا که این تیم هم مقابل فولاد عملکرد خوبی داشته و ما هم با برنامه برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید که در این بازی عملکرد بهتری از تیم نساجی شاهد خواهید بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین