کد خبر: ۸۵۸۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

برچسب خطیبی روی برد باارزش سپاهان

سرمربی پیکان بعد از شکست تیمش مقابل تیم ۱۰ نفره سپاهان، گفت: کسانی که فوتبال را می‌فهمند اذعان دارند که سپاهان شانسی برد.
برچسب خطیبی روی برد باارزش سپاهان
آفتاب‌‌نیوز :

رسول خطیبی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم اما حق تیم ما برد بود. آن‌ها هیچ کار خاصی انجام ندادند. تقریبا با ۱۰ موقعیت فقط یک گل زدیم. آن‌ها با یک موقعیت سه گل زدند و دو گل دیگر را خودمان به آن‌ها دادیم. بازیکنان ما به خودباوری نرسیدند. هیچ تیمی چنین بازی مقابل سپاهان انجام نداده و با احترام به تیم حریف شانس با آن‌ها یار بود. کسانی که فوتبال را می‌فهمند اذعان دارند که سپاهان شانسی برد.

او ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم و از چند جوان در تیم استفاده کردیم. آن‌ها نیاز به خودباوری دارند. در سه بازی گذشته هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. مطمئنم پیکان از نظر فنی بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. تیم ما در آینده‌ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما بازیکنان خوبی داریم و از چند جوان در تیم استفاده کردیم. آن‌ها نیاز به خود باوری دارند. در سه بازی گذشته هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. مطمئنم پیکان از نظر فنی بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. تیم ما در آینده‌ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی پیکان درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: از سه دفاع وسطمان بسیار راضی هستم. مشکل ما خط جلو است و مقابل سپاهان موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم. در تعطیلات کار می‌کنیم و به باشگاه لیست دادم. امیدوارم بتوانند بازیکنان را جذب کنند.

او درباره ناراحتی قندی پور از خروجش گفت: هیچ بازیکنی در تیم ما اینگونه ناراحت نمی‌شود.

ای کاش بازیکن سپاهان اخراج نمی‌شد

خطیبی درباره ده نفره شدن سپاهان بیان کرد: ای کاش بازیکنش اخراج نمی‌شد. تیمی که ده نفره می‌شد انرژی‌اش سه چهار برابر می‌شود. این باعث شد که ضربه بخوریم.

سرمربی پیکان درباره روحیه پایین ثابت ایمانی در پیکان گفت: او بازیکن خوبی است و بعضی از تیم‌ها بازیکنان را هوایی می‌کنند. پیشنهاد تیم‌ها تمرکز او را بهم زد و او در این چند روز کمی مریض حال بود. تیم‌ها اذیت می‌کنند و تمرکز را از بازیکن می‌گیرند. باشگاه‌ها باید نامه بزنند و رسمی کار را پیش ببرند نه اینکه شخصی با بازیکن صحبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین