کد خبر: ۸۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

پیام مهم مهدی قایدی برای استقلال

حضور آرمان رمضانی در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی ارسلان مطهری هم نتوانست مشکل خط حمله استقلال را رفع و رجوع کند.
پیام مهم مهدی قایدی برای استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

از روز‌های پایانی سال ۱۴۰۱ بار‌ها و بار‌ها این موضوع از سوی هواداران استقلال عنوان می‌شد که مدیران باشگاه استقلال باید به فکر تسویه حساب با باشگاه‌های سانتا کلارا و شباب الاهلی امارات باشند که مبادا محمد محبی و مهدی قایدی از این تیم جدا شوند.

گرچه با پایان فصل گذشته لیگ برتر این دو بازیکن به لیگ روسیه و امارات کوچ کردند، اما در مجموع مدیران باشگاه استقلال هنوز نتوانسته‌اند نفر جایگزینی برای این دو پیدا کنند گرچه صحبت‌هایی درباره حضور مهاجمان خارجی به گوش می‌رسد.

در حال حاضر و از مجموع گل‌های زده تیم استقلال تنها مطهری و مهرداد محمدی جزو نفرات رو به جلو و خط حمله استقلال به شمار می‌روند که تا اینجا موفق به گلزنی شده‌اند، اما این شکل گلزنی برای تیم استقلال که در کورس قهرمانی است کافی نخواهد بود.

اینکه گفته می‌شود مهرداد محمدی شباهت‌هایی به مهدی قایدی دارد پربیراه نیست، اما مهدی قایدی از این نظر یک استثنا بود. بدون شک جواد نکونام نیز به همین خاطر در روز‌های قطعی نشدن انتقال قایدی خواستار مذاکره دوباره با این بازیکن برای ادامه همکاری در استقلال بود.

اما نگاهی به دیدار آخر تیم «اتحاد کلبا» در لیگ امارات مقابل «البطائح» که با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد حاوی یک پیام مهم برای استقلال است. حضور قایدی در ترکیب اصلی این تیم مشخص می‌کند او همچنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی (سرمربی تیم اماراتی) است، ولی طبق اعلام رسانه‌های آن کشور یک مشکل مانع از گلزنی قایدی شده است. نبود هافبک‌های خلاق دور و بر قایدی او را در موقعیت خوب گلزنی قرار نداده است. ضمن اینکه قایدی اگر با همین روند در گلزنی ناموفق باشد مشخص می‌کند او بازیکنی نیست که بیرون از ایران مانند داخل کشورش گلزن باشد.

به یاد داریم او در سفر قبلی به امارات و بازی برای شباب الاهلی نیز تنها ۱۲ بار فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرد و فقط ۴ بار موفق به گلزنی شد. او در امر گلسازی هم کمک چندانی به تیمش نکرد. این در حالی است که قایدی در بازگشت به استقلال، فصل قبل ۱۲ گل زد و ۸ بار گلسازی کرد.

با این تفاسیر این احتمال وجود دارد که ستاره بوشهری باز هم در پایان فصل جار یلیگ امارات به استقلال برگردد تا لااقل از این طریق تیم ملی را از دست ندهد.

یادآور می‌شود رقابت‌های لیگ برتر امارات تا تاریخ ۳۱ شهریور تعطیل است و مسابقه بعدی تیم قایدی همان روز مقابل الجزیره امارات برگزار می‌شود. این تیم (اتحاد کلبا) در حال حاضر با یک شکست و یک تساوی و کسب تنها یک امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین