کد خبر: ۸۵۹۰۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
جواد روحی محکوم به اعدام بود

مرگ جواد روحی، زندانی اعتراضات ۱۴۰۱ در زندان نوشهر

جواد روحی، از زندانیان اعتراصات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی که به اعدام محکوم شده بود، در زندان درگذشت.
مرگ جواد روحی، زندانی اعتراضات ۱۴۰۱ در زندان نوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی زندان نوشهر اعلام کرد: جواد روحی یکی از زندانیانی که در این زندان با حکم قانونی در زندان به سر می برد ساعت ۳:۴۵ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور ماه در زندان به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد. پس از انتقال جواد روحی به بیمارستان متاسفانه با وجود اقدامات کادر پزشکی این فرد در بیمارستان فوت می‌کند.

درباره فوت جواد روحی دستور قضایی، پرونده تشکیل و به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده است و دادستان نوشهر به همراه بازپرس، با حضور در زندان از هم بندیان متوفی در مورد وی سوال کرده‌اند.

 با دستور قضایی مقرر شده است دوربین‌های مدار بسته زندان بازبینی و بررسی شوند و وسایل شخصی متوفی از جمله یادداشت‌ها و داروهای وی مستندسازی شود.

 جسد متوفی برای بررسی علت تامه فوت و معاینات سم شناسی به پزشکی قانونی ارسال شده و نسبت به کالبدشکافی و نمونه گیری اقدام شده است.

 جواد روحی با حکم دادگاه ساری به اعدام محکوم شده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه نیز نوشت: در پی فوت جواد روحی در بیمارستان، تصویری از وی در فضای مجازی منتشر و ادعا شده است که این تصویر مرتبط به بستری شدن اخیر وی در بیمارستان است که منجر به فوت متهم شد. این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد تصویر منتشرشده هرچند متعلق به جواد روحی است، اما عکسی قدیمی و مربوط به زمان قبل از بازداشت این فرد و خارج از زندان است. تصاویر لباس شخصی وی هم گویای همین موضوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
19
157
چقدرم باور کردنیه!! راستی چرا در کشورهای دیگه اینقدر تشنج و مننزیت و اینا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
20
155
چه سناریوی آشنایی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین