کد خبر: ۸۵۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

تصادف در خوزستان با ۵ کشته و ۱۳ مصدوم

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن پنج نفر و مصدوم شدن ۱۳ تن در حوادث شب گذشته تا صبح امروز در استان خوزستان خبر داد.
تصادف در خوزستان با ۵ کشته و ۱۳ مصدوم
آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی اظهار کرد: در حادثه برخورد یک خودروی سمند ویک اتوبوس که ساعت ۴:۰۵ امروز (۱۵ شهریورماه) در مسیر عبدالخان به سمت چذابه رخ داد، یک مرد ۴۲ ساله مصدوم و پنج نفر کشته شدند.

وی افزود: جان باختگان این حادثه سه مرد ۲۰، ۳۲ و ۳۵ ساله و دو زن ۲۵ و ۳۰ ساله و مجهول الهویه بودند. سه نفر از فوتی‌ها توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ سید عباس، اصفهان و شوشتر و دو فوتی توسط خودروی حمل جسد شهرداری به سردخانه شهر الوان منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه برخورد مینی بوس و پژو ۲۰۷ نیز که ساعت ۵:۳۰ امروز در مسیر سوسنگرد - بستان رخ داد، شش نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که یک دختر بچه سه ساله، چهار زن ۳۵، ۴۰، ۴۸ و ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

شرهانی گفت: همچنین در پی واژگونی یک موتورسیکلت که ساعت ۷:۱۵ امروز در مسیر خروجی هندیجان به مسیر نعمان رخ داد، یک مرد ۱۹ ساله مصدوم شد که توسط آمبولانس۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافت.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حادثه واژگونی خودروی سمند که ساعت ۱۸:۵۹ شب گذشته (۱۴ شهریورماه) در جاده قدیم اندیمشک به پل دختر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که سه زن ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ساله و دو مرد ۴۵ و ۴۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین