کد خبر: ۸۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

دلتنگ برای تیم ملی از روسیه

مدافع چپ سپاهان امیدوار است دوباره با درخشش در ترکیب طلایی پوشان به تیم ملی برسد.
دلتنگ برای تیم ملی از روسیه
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان با وجود اینکه در حال حاضر از ۴ بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دارد، اما تعداد دعوت شده کمتری در لیست بازیکنان خود نسبت به گذشته می‌بیند که از این جمع می‌توان به میلاد زکی‌پور اشاره کرد؛ بازیکنی که فروردین ماه در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بود، ولی حالا در روسیه به سر می‌برد.

میلاد زکی پور که سال درخشانی را در سپاهان سپری کرد و جایگاه ثابتی را در سمت چپ خط دفاعی این تیم به دست آورد، در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر هم جزو مهره‌های مورد اعتماد ژوزه مورایس بوده که توانسته در هر چهار بازی تیمش را برای رسیدن به پیروزی کمک کند و روی دو گل طلایی پوشان هم نقش موثری داشته باشد.

این مدافع چپه تند و تیز همراه با کاروان سپاهان برای انجام دیدار تدارکاتی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به روسیه رفته و مشغول تمرین در این شهر است تا بتواند در یک رقابت دوستانه بین المللی به بازی‌های خوبش ادامه دهد.

زکی پور که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان یک پاس گل تماشایی با ارسال بلند خود برای رامین رضاییان مهیا کرد، حالا دوباره با انگیزه زیادی در جمع طلایی پوشان کارش را دنبال می‌کند و امیدوار است در اردوی بعدی تیم ملی دعوت شود و جزو مسافران جام ملت آسیا باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین