کد خبر: ۸۶۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
مانشافت مابین انتقام جام جهانی و فشار قهرمانی اروپا

آلمان - ژاپن تماشایی و حساس و غیردوستانه!

روز چهارشنبه، تمرین تیم ملی آلمان پشت درهای بسته انجام شد و روز پنجشنبه نیز تمرین برای عموم قابل مشاهده نبود.
آلمان - ژاپن تماشایی و حساس و غیردوستانه!
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم ملی آلمان، استاندارد‌های خاصی را برای تمرین تیمش در دو مسابقه دوستانه پیش‌رو اجرا کرد. او تیمش را پشت در‌های بسته برده تا هیچ خبری از آلمان به بیرون درز نکند؛ بنابراین وقتی ظهر نوبت به نشست مطبوعاتی دو بازیکن تیم ملی آلمان رسید، خبرنگاران ذوق‌زده در این کنفرانس حضور پیدا کردند؛ جایی که یولیان برانت و کای هاورتز در یک مصاحبه کوتاه به سؤالات پاسخ دادند. هر دوی آن‌ها درباره کار روی جزئیات و آرامش هانسی فلیک حرف زدند؛ اگرچه تیم ملی آلمان در چند ماه گذشته مشکلات زیادی داشته است.

برانت گفت: «هانسی به‌طور هیجان‌انگیزی کار می‌کند. او سعی می‌کند در صحبت‌هایش ما را به هیجان بیاورد و دقیقاً می‌داند که چه می‌خواهد. البته آنچه مهم است این است که شنبه و سه‌شنبه چه اتفاقی خواهد افتاد و این تنها چیزی است که قضاوت جمعی را برخواهد انگیخت.»

فاجعه جام جهانی زمستانی در قطر با شکست آلمان مقابل ژاپن آغاز شد؛ انتقام روز شنبه در وولفسبورگ در راه است و این بازی اهمیت بسیاری برای تیم و فدراسیون فوتبال آلمان دارد.

آلمان ابتدا به انتقام شکست ۲-۱ در قطر فکر می‌کند و سپس سه‌شنبه در مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت. هر دو بازی آلمان برای این تیم و به‌خصوص هانسی فلیک بسیار مهم است. باید عملکرد تیم خوب باشد و نتایج تیم مثبت و این مسئله را بازیکنان نیز درک کرده‌اند. آن‌ها با جدیت بیشتری در تمرینات حاضر بوده و کار را دنبال کرده‌اند.

برانت درباره شکست آلمان در جام جهانی و پیشرفت فوتبال ژاپن گفت: «ژاپن بسیار پر جنب و جوش بازی می‌کند. آن‌ها بازیکنان زیادی دارند که خوب می‌دوند و در عمق حرکت می‌کنند و شما بسیاری از آن‌ها را در بوندسلیگا می‌شناسید. آن‌ها به فوتبال اروپا عادت کرده‌اند.»

جملات پایانی برنت هم این بود: «ما برای بردن به زمین می‌رویم و نه فقط برای جبران نتیجه جام جهانی!»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین