کد خبر: ۸۶۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۱

اقدامات هلال احمر گیلان در ایام نوروز امسال

هم اکنون 20 پایگاه ثابت، پست موقت و پست سیار در سطح جاده های گیلان به مسافران امدادرسانی می کنند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: «هم اکنون 20 پایگاه ثابت، پست موقت و پست سیار در سطح جاده های گیلان به مسافران امدادرسانی می کنند».
 
دکتر جمشید محمدی ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار آفتاب در رشت، با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح امداد نوروزی تاکنون 1100 مورد کمکهای اولیه، نجات و رهاسازی و اعزام مصدومان به مراکز درمانی توسط امدادگران جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: «تعداد 975 بیمار در مکانهای امدادی مداوای سرپایی شده و 23 خانواده نیز به صورت اضطراری اسکان یافته اند».
 
وی با اشاره به بکارگیری بیش از 2500 پزشک، امدادگر و پرستار راننده در پایگاه های امداد و نجات استان برای کمک به مسافران افزود: «30 دستگاه خودروی نجات و آمبولانس در این ایام در عملیات امداد و نجات جاده های استان شرکت دارند».
 
محمدی افزود: « 17 طرح راهنمایی مسافرین در مبادی ورودی شهرها به بیش از 25 هزار نفر با اهدا نقشه وسی دی های آموزشی خدمات ارایه نموده اند». 

وی همچنین از اقدام و طرح مشترک جمعیت هلال احمر و اورژانس استان گیلان برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: «در مجموع 92 ایستگاه امدادی نیز در این طرح مشارکت دارند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عسکری مجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
0
0
باسلام
با توجه به وجود نیروهای شایسته، ولایت مدار و تحصیل کرده در جمعیت هلال احمر گیلان، انتظار میرفت که بعد انتصاب مدیر محترم عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، که خود فردی شایسته، ولایت مدار و تحصیل کرده می باشند از بکار گیری و انتصاب افراد بازنشسته (که مخالف مصوبه هیات وزیران می باشد) بخصوص در منصب های مدیریتی که کارایی و وجهه این سازمان بین المللی را خدشه دار می نماید خود داری شود، لذا بر خود دیدم که به عنوان عضو کوچکی از جامعه اسلامی خواستدار در نظر گرفتن این نکته از طرف مدیر محترم عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان باشم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین