کد خبر: ۸۶۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۹

قالیباف: شبکه حمل و نقل تهران در سال 88 متحول می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ شهردار تهران گفت: «با گسترش فعالیت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، امسال تحول اساسی در شبکه حمل و نقل عمومی پایتخت روی می‌دهد». 

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف در جمع مدیران حمل و نقل شهری افزود: «شبکه یکپارچه حمل و نقل شهری پایتخت که براساس جدولی روشن و منظم و بر مبنای تعریفی جدید و دقیق طراحی شده است، در سال 88 متحول می‌شود».
 
وی با اشاره به ضرورت استقرار واحدهای منطقه‌ای اتوبوسرانی و تاکسیرانی در 22 منطقه تهران افزود: «در اجرای سیاست منطقه محوری، حمل و نقل شهری به شکل حمل و نقل منطقه‌ای، هویت تازه‌ای پیدا خواهد کرد». 

قالیباف گفت: «خدمتگزاران حمل و نقل شهری برای حل مشکل ترافیک به عنوان مهم‌ترین دغدغه شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد».
 
شهردار تهران از برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهندسی ترافیک در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: «در این همایش با حضور کارشناسان خارجی، آخرین دستآوردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه حمل و نقل و ترافیک بررسی می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۴
0
0
ضمن تشکر از اینکه خدمتگزاران حمل و نقل شهری برای حل مشکل ترافیک به عنوان مهم‌ترین دغدغه شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد استدعا میکنم جناب شهردار فکری اساسی برای رانندگی بین خطوط بصورت جدی و جهادی بنماند ممنونم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین