کد خبر: ۸۶۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱

بی‌نزاکتی جدید برلوسکونی سوژه رسانه‌های غربی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رفتار عجیب نخست‌وزیر ایتالیا که در رسانه‌های غربی از آن به عنوان بی‌نزاکتی جدید وی یاد شده، بار دیگر به سوژه این رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا که برای شرکت در اجلاسیه ناتو، به بادن-بادن آلمان رفته بود، هنگامی که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به سران کشورهای شرکت‌کننده در نشست ناتو، خوش آمد می‌گفت، با برگرداندن روی خود از وی به سمتی دیگر رفت.

نخست وزیر ایتالیا هنگام پیاده شدن از خودرو به جای رفتن به سمت آنگلا مرکل به تلفن همراه خود جواب داد و با پشت کردن به صدر اعظم آلمان راهی محل برگزاری اجلاس سران ناتو در استراسبورگ فرانسه شد!

بادن بادن آلمان و استراسبورگ فرانسه به عنوان محل برگزاری نشست ۲ روزه شصتمین سال تاسیس ناتو از طریقی پلی بر روی روخانه راین با یکدیگر ارتباط دارند.

در آن سوی رودخانه، رییس جمهوری فرانسه در انتظار میهمانان خود بود.

در فیلم‌هایی که شبکه‌های مختلف تلویزیونی از این موضوع پخش کرده‌اند، مرکل به هنگام استقبال از گوردون براون نخست‌وزیر انگلیس، برلوسکونی را با دست نشان می‌دهد که همچنان پشت به وی در کنار رودخانه به مکالمه تلفنی خود ادامه می‌داد. مرکل، اندکی بعد محل استقبال از مهمانان را ترک کرد و برلوسکونی را به حال خود واگذاشت.

برلوسکونی تنها چند روز قبل‌تر با لودگی در نشست سران گروه ۲۰ G20 در لندن، اعتراض ملکه انگلیس را برانگیخته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین