کد خبر: ۸۶۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۸
در پی یک حادثه دلخراش رانندگی مطرح شد؛

شائبه تلاش یک مقام چند شغله برای رهایی فرزند از اعمال قانون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شائبه تلاش یک مقام دولتی برای عبور از قانون در پی تصادف رانندگی فرزندش با فرزند یکی از نمایندگان شهرستانی مجلس، ابعاد تازه‌ای پیدا کرده‌است.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، پس از آنکه پسر یکی از معاونان رئیس‌جمهور اخیراً در یک حادثه رانندگی، فرزند یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی را آنچنان مجروح کرد که او همچنان در بیمارستان بستری است. وی بدون ارائه هیچ‌گونه ضمانتی با آسودگی خاطر در آزادی به‌سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که در موارد مشابه به هیج وجه امکان آزادی بدون قید ضمانت، برای مسبب سانحه رانندگی وجود ندارد و ایجاد این شرایط برای فرزند یک مقام دولتی، شائبه اعمال نفوذ و دور زدن قانون را به شدت تقویت می‌کند.

گفتنی است با توجه به شدت جراحت وارده به فرزند این نماینده مجلس و روشن بودن قصور فرزند مقام عالی‌رتبه دولتی در بروز حادثه؛ برخی اطرافیان، پیشنهاد عیادت و دلجویی از مجروح حادثه را به این معاون رئیس‌جمهور داده‌اند که با بی‌تفاوتی وی مواجه شده‌اند.

البته برخی آگاهان، انجام این‌گونه اقدامات را از این مقام مسئول که علی‌رغم تصریح سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیر قانونی بودن تعدد مشاغل، همچنان بر تصدی پست‌های متعدد اصرار می‌ورزد، دور از ذهن نمی‌دانند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Argentina
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۶
0
0
لطفا برای جناب آقای دکتر الهام (عزیز جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری) و همسر ادیبشان شایعه سازی نکنید. مگر ممکن است که فرزند ایشان تصادف کرده و قانون گریزی پیشه نمایند؟! ایشان ، محور عدالت و دادگستری بوده و سالهای متمادی جوانان این مملکت شاهد نوازش های دادگونه امثال ایشان می باشند. اگر چندشغله بودن جناب آقای دکتر الهام نیز غیرقانونی بوده و حقوشان نیز احیانا خلاف شرع می باشد، جناب دکتر و خانواده که از این طریق ارتزاق می فرمایند ، مقصر نبوده و به قول خود ایشان باید مراجعی که ایشان را چند پیشه کرده اند، مورد سوال واقع گردند. فهکذا چنانچه همسر ایشان هم ادیبانه و با کمالات فاخر ، با عزیزان مردم و خادمین کشور سخن گوئی کرده و آنان را مورد تکریم و نوازش ادیبانه قرار می دهند نیز باید از استاد ایشان - [...] - سوال کرد که این بانوی ادیب را چگونه و در کجا تربیت نموده اند؟! لذا شایعه فرار از قانون و صدمه زدن به فرزند یک ایرانی - حال نماینده یا فرد عادی چه فرقی می کند - به دامان این دادگستران و ادیبان دولت خادم و مستضعف! نمی چسبد.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۶
0
0
البته آقاي علي آبادي حق دارنn ايشان از گماشتگان خداوند برروي زمين هستند و منصوب شده اند تا بر [...]كه هيچ نمي دانند و هيچ نمي فهمند حكمراني كنند از اين رو حق كاملا با ايشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۶
0
0
واي اگر مجروح شده كسي بود كه هيچ مقامي در دولت و نظام نداشت چه بلايي سرش ميومد خدا ميداند ؟؟؟باز ايشون نماينده مجلس است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۷
0
0
شايد اين حادثه باعث شود حداقل اين نماينده محترم قدري دردهاي مردم عادي را حس كند كه البته بعيد است . در مجموع اين نيز بگذرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۷
0
0
اساسا"شخصي كه در معرض اتهام باشد دادسرا برايش قرار تامين صادر مي كند يعني او را ملزم مي كند يكي از تضمنين هاي مطرح در قانون آيين دادرسي كيفري را بدهد تا در دسترس قانون باشد و ايراد جرح بواسطه بي احتياطي در امر رانندگي از اين موارد است و راننده خاطي مي توانست براحتي با قيد وثيقه آزاد باشد و انگ بي عدالتي آنهم توسط دولتي كه نداي عدالت سر مي دهد ، به دولتيان زده نشود و مردم عدالت را به عينه ببينند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین