کد خبر: ۸۶۲۳۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی کجاست؟

 پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و با هماهنگی‌های صورت‌گرفته فاطمه حمامی هنرمند معلول ۷۰ درصدی کشورمان با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر دیدار کرد که این دیدار با واکنش‌های مثبتی روبرو شد، اما حالا شایعه‌ای در خصوص این دیدار شنیده می‌شود.
پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس پیراهن اهدایی کریستیانو رونالدو را به فاطمه حمامی نداده و به جای این پیراهن اصلی، پیراهن دیگری به او داده شده است، اما بردار فاطمه حمامی این خبر را رد کرد.

مجتبی حمامی در گفتگو با ایسنا با رد این خبر گفت: بر اثر یک اشتباه پیراهن اصلی رونالدو نزد باشگاه ماند و ما پیراهن اشتباهی را با خود بردیم. وقتی در حال بازگشت به کاشان بودیم، متوجه این اشتباه شدیم و بعد از تماس با مدیران پرسپولیس به ما گفتند که برای گرفتن پیراهن اصلی به باشگاه مراجعه کنیم. حالا قرار است به باشگاه برویم و پیراهن اصلی را تحویل بگیریم.

قرار است با هماهنگی‌های صورت‌گرفته پیراهنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که رونالدو امضا کرده، به خانواده حمامی اهدا شود تا این دختر هنرمند که آرزو داشت با رونالدو دیدار کند بتواند یادگاری او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم همراه داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، حسن قربان‌پور، مدیر برنامه فاطمه حمامی، لحظاتی قبل در گفتگویی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: لباسی که فاطمه با آن با رونالدو عکس گرفته، کیت اول النصر بوده، اما لباسی که به فاطمه داده‌اند، لباس دوم است. متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها شیطنت کردند. اصلا برادر فاطمه با کسی مصاحبه نکرده است؛ او یک بنا است که صبح تا شب سر کار است و هیچ خبرنگاری هم با او تماس نگرفته است، اما برخی شیطنت کردند.

او با تاکید بر اینکه این مشکل با پیگیری طرفین حل خواهد شد، عنوان کرد: مشکل حل می‌شود و فقط یک ناهماهنگی ایجاد شده که قطعا در ساعات آینده حل می‌شود. الان قرار است یا به تهران برویم و پیراهن را بگیریم یا برایمان بفرستند.

قربان‌پور با اشاره به اینکه کیت دوم النصر نیز امضای رونالدو را دارد، گفت: کیتی که الان دست فاطمه است، امضا هم دارد. البته خود فاطمه می‌گوید رونالدو هر دو لباس را به من داد، اما احتمالا باشگاه پرسپولیس این انتظار را دارد که لباس سرمه‌ای را بگیرد و لباس زرد را بدهد. زمانی که خانواده فاطمه پس از ملاقات با رونالدو از تهران خارج شدند، آقای لشکری تماس گرفتند و گفتند برگردید و پیراهن اصلی را ببرید، اما خانواده فاطمه سخت‌شان بوده و گفتند بعدا می‌آییم. اگر اشتباه نکنم رسانه‌های رقیب با توجه به حساسیت‌های رقابتی، برای اولین بار این خبر را منتشر کردند.

توضیح باشگاه پرسپولیس

متن توضیح باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است: «مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود. زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند. بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد».

همچنین مجتبی حمامی برادر فاطمه حمامی گفت: متاسفانه از قول من مصاحبه‌ای زده شده که اصلا درست نیست. اگر چنین افتاقی افتاده بود نیازی به مصاحبه کردن نبود و خواهرم می‌توانست در پیج رسمی خودش این موضوع را اعلام کند تا همه دنیا متوجه بشوند. آن شب رونالدو لباس اصلی خود را تحویل مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌دهد تا به دست ما برساند. ما بخاطر شلوغی باید از هتل خارج می‌شدیم و پس از آن که از هتل خارج شدیم، فاطمه به من گفت رونالدو یک لباس به او اهدا کرده که در دستش نیست. همان زمان باشگاه پرسپولیس طی تماسی به ما اعلام کرد به هتل برگردید تا لباس اصلی را تحویل بگیرید، اما دیگر نمی‌توانستیم برگردیم و گفتیم یک روز دیگر لباس را تحویل می‌گیریم. چون ما نصف راه را رفته بودیم مسیر نشد که برگردیم و قرار شد امروز راهی تهران شویم تا پیراهن ار تحویل بگیریم. این وسط باشگاه پرسپولیس هیچ قصوری نداشت و کسی نمی‌خواست پیراهن را ندهد. متاسفانه به دلیل کری بین هواداران استقلال و پرسپولیس در کانال‌های هواداری استقلال این خبر را منتشر کرده اند درحالی که روح ما هم از این ماجرا با خبر نبود. مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این دو روز با ما مدام در تماس بوده تا بتواند پیراهن را دست ما برساند. ضمن اینکه پیراهن سورمه‌ای هم اصل است و روی شماره ۷ امضای رونالدو را دارد.  قرار بود پدرم لباس را تحویل بگیرد، اما شرایط جور نشد و حالا من در راه تهران هستم تا از باشگاه پرسپولیس لباس اهدایی را تحویل بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین