کد خبر: ۸۶۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

بند‌های حقوق و دستمزد از برنامه هفتم حذف شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم نه در بخش جداول و نه در بخش احکام اشاره‌ای به حقوق و دستمزد‌ها از جمله حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نکرده است.
بند‌های حقوق و دستمزد از برنامه هفتم حذف شد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی مبنی بر حذف مواد پیشنهادی این سازمان درباره حقوق و دستمزد از لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: دولت در فصل مربوط به سازمان و ساختار‌های اداری بیشتر بر روی کاهش ۱۵ درصدی کارمندان در طول اجرای برنامه و ممنوعیت بکارگیری نیرو بدون مجوز سازمان اداری و استخدامی و همچنین نحوه جابجایی نیرو‌های پیمانی و قراردادی بین دستگاه‌های مختلف تمرکز کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه دولت در لایحه برنامه هفتم نه در بخش جداول و نه در بخش احکام اشاره‌ای به حقوق و دستمزد‌ها از جمله حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نکرده است، عنوان کرد: ما در کمیسیون تلفیق ضمن حفظ مواد دولت در خصوص بازنشستگان در الحاقیه ۱۹ و ۲۰ نکاتی را درباره حقوق و دستمزد‌ها اشاره کردیم که البته به جهت هماهنگی صورت گرفته با دولت این دو ماده الحاقی به همراه ۱۱۹ ماده الحاقی دیگر به کمیسیون تلفیق بازگشت خورده تا با حضور نماینده دولت مورد بررسی مجدد قرار گیرد. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مورد حقوق و دستمزد تاکید کمیسیون تلفیق برنامه هفتم بر روی اجرای قوانین جاری از جمله قانون جامع خدمات کشوری و قوانین جاری مرتبط با بازنشستگان و مستمری بگیران است.

پیشنهادهای دولت در خصوص بندهای حقوق و دستمزد از برنامه هفتم حذف شد

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی گفته بود: پیشنهادهای دولت  در خصوص بندهای حقوق و دستمزد در بررسیهای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از نسخه های برنامه هفتم حذف شده است.

به گفته رئیس سازمان اداری واستخدامی، پیشنهادات دولت در خصوص حقوق ودستمزد کارمندان از لایحه ای که به صحن علنی ارسال میشود حذف گردیده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین