کد خبر: ۸۶۳۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

شروع سخت سامورایی‌ها در والیبال انتخابی المپیک

تیم ملی والیبال ژاپن به سختی فنلاند را در رقابت‌های انتخابی المپیک شکست داد.
شروع سخت سامورایی‌ها در والیبال انتخابی المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

درجریان روز اول مسابقات انتخابی المپیک، دو تیم والیبال ژاپن و فنلاند به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سخت ۳ بر ۲ سامورایی‌ها همراه بود. ژاپن در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۷، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی دست یافت تا ضمن از دست دادن یک امتیاز، پیروز اولین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک باشد.

ژاپن در این رقابت ۵۴ حمله موفق داشت و این درحالی بود که فنلاند ۵۰ امتیاز در حمله کسب کرد. فنلاند در دفاع ۱۳ امتیاز به دست آورد و ژاپن در این بخش ۶ پوئن کسب کرد تا فنلاند در این زمینه تیم برتر میدان باشد. در بخش سرویس، ژاپن ۱۴ امتیاز و فنلاند ۵ امتیاز به دست آوردند. ژاپن از اشتباهات فنلاند ۳۵ امتیاز کسب کرد و این درحالی بود که فنلاند از اشتباهات سامورایی‌ها ۲۸ امتیاز به دست آوردند.

در دیگر دیدارهای این رقابت‌ها، بلغارستان قاطعانه با نتیجه ۳ بر صفر چین میزبان را مغلوب کرد. این بازی در ۳ ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۴ به سود بلغارستان پایان یافت.

۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات گروه مردان در سه گروه زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

گروه اول: برزیل (میزبان)، ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر

گروه دوم: ژاپن (میزبان)، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر و فنلاند

گروه سوم: چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک و بلغارستان

تیم ملی والیبال ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان قهرمانی را به دست آورد، پس از اتمام مسابقات آسیایی، بلافاصله راهی برزیل شد و سرانجام پس از سفری تقریبا ۶۰ ساعته به برزیل رسید. تیم ملی والیبال ایران در کشور برزیل به ترتیب به مصاف آلمان، اوکراین، قطر، جمهوری چک، ایتالیا، برزیل و کوبا خواهد رفت.

والیبال ایران در بازی اول خود از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (شنبه) به مصاف آلمان می‌رود. بازی افتتاحیه گروه اول به میزبانی برزیل از ساعت ۱۶:۳۰ با برگزاری دیدار بین برزیل و قطر کار خود را آغاز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین