کد خبر: ۸۶۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

دانیال اسماعیلی فر مامور مهار ستاره برزیلی الدحیل

به احتمال زیاد دانیال اسماعیلی فر مامور مهار ستاره برزیلی الدحیل خواهد بود.
دانیال اسماعیلی فر مامور مهار ستاره برزیلی الدحیل
آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر که در فصل قبل یکی از خوب‌های پرسپولیس بود و در این فصل هم مهره ثابت یحیی گل محمدی در سمت راست خط دفاعی این تیم است؛ در دیدار مقابل النصر در بازی اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اصلا خوب کار نکرد و عملکردش مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت. دانیال با وجود نمایش نه چندان خوب در بازی با النصر، باز هم انتخاب اول یحیی گل محمدی برای بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود.

دانیال که روی گل‌های خورده تیمش در بازی قبلی هم تا حدود زیادی مقصر بود، در بازی این هفته پرسپولیس مقابل الدحیل هم روز سختی را پیش رو دارد. او باید مقابل ستاره برزیلی الدحیل یعنی فلیپه کوتینیو بازی کند. بازیکنی که بسیار تکنیکی است و اسماعیلی فر خیلی باید مراقب حرکات پا به توپ و پاس‌های طلایی این ستاره برزیلی باشد.

با توجه به اینکه کوتینیو احتمالا وینگر چپ الدحیل در بازی با پرسپولیس خواهد بود، دانیال مامور مهار این بازیکن می‌شود و یار مستقیم او خواهد بود. هواداران پرسپولیس امیدوارند یک اسماعیلی فر متفاوت با بازی النصر در دیدار مقابل الدحیل ببینند و این بازیکن بی حاشیه بتواند از پس چالش جدیدش در این دیدار مهم بربیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین