کد خبر: ۸۶۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸

حداد عادل: پس از 76 عاقل شده‌ایم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حداد عادل گفت: «اگر قرار باشد که یک جریان چه اصولگرا و چه اصلاح طلب در انتخابات پیروز شود باید تدبیری کند تا آرای خود را به دست خویش نشکند». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ غلامعلی حداد عادل با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه چه اصولگرایان بر معرفی یک کاندیدای واحد اصرار دارند به شوخی گفت: «اصولگرایان از سال 76 عاقل شده‌اند و نمی‌خواهند صحنه انتخابات زیاد شلوغ شود». 

رئیس کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان به خاطر منافع جناحی، منافع ملی را نادیده می‌گیرند یا نه؟ گفت: «اصولگرایی یعنی تامین منافع ملی». 

وی با بیان اینکه مردم طی 8 سال گذشته سلیقه انتخاباتی خود را در چند انتخابات مهم شوراها، ریاست جمهوری و مجلس نشان دادند افزود: «در حال حاضر مردم چنین ترازویی را در دست دارند و حال بستگی دارد که این ترازو دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی دوره جدید چه وزنی پیدا می‌کند».
 
حداد عادل ادامه داد: «وقتی می‌توانیم نسبت به میزان موفقیت نامزدها داوری کنیم که دیدگاه‌های آنها بیان شود و مردم نبینند این دیدگاه‌ها با سلیقه‌ای که در انتخابات اخیر انتخاب کرده‌اند همخوانی دارد یا نه»؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۸
0
0
آقای حداد کمی هم عادل باشید قهرمردم ازچند انتخابات گذشته ومیزان مشارکت خیلی کم ورانت شورای نگهبان و...درابعاد داخلی و خارجی هیچ دستاوردو افتخاری ندارد
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۸
0
0
کاملا با نظر دوستمان که گفته موافقم
آقای حداد کمی هم عادل باشید قهرمردم ازچند انتخابات گذشته ومیزان مشارکت خیلی کم ورانت شورای نگهبان و...درابعاد داخلی و خارجی هیچ دستاوردو افتخاری ندارد
تمامیت خواهی به اصل نظام صدمه بیشتری می زند و بدانیم که هیچ کس اصل نظام نیست به نام اصولگرایی به کام ....... و تمامیت خواهی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین