کد خبر: ۸۶۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۴۵

ابطحی: کروبی قول داده شب انتخابات نخوابد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی ابطحی معتقد است: «کاش سنت بازنشستگی در بعضی مسوولان رسمی جاری بود». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، ابطحی طی یادداشتی در شماره روز چهارشنبه اعتماد نوشته است:‌ «اگر آقای جنتی در آغاز جوانی وارد شورای نگهبان شده بودند، بر اساس قانون، 30 سال خدمت‌شان در حال پر شدن بود و به صورت طبیعی باید بازنشسته می‌شدند. آقای جنتی در نزدیکی‌های سن بازنشستگی وارد شورای نگهبان شدند و نزدیک 30 سال است که همچنان از قانون اساسی نگهبانی می‌کنند. معمولاً نام ایشان پس از بعضی نماز جمعه‌هایی که می‌خوانند یا در نزدیکی‌های هر انتخابات در جامعه مطرح می‌شود».
 
ابطحی افزوده است:‌ «شجاعت دیروز آقای کروبی در پرداختن به مساله سلامت انتخابات و مخاطب قرار دادن آقای جنتی که تقریباً به اندازه عمر نظام جمهوری اسلامی در شورای نگهبان حضور دارند، مهم‌ترین موضع واقع بینانه انتخابات آینده است». 

ابطحی ادامه داده است: «مهم‌ترین چالش فعلی انتخابات، سلامت آن است. گمان من بر این است که خیلی‌ها علاقه مندند که مردم باور کنند نتیجه انتخابات، همان نیست که مردم خواسته‌اند تا به این دلیل در انتخابات شرکت نکنند و در سایه شرکت اندک مردم، باز هم چهار سال دیگر مردم ایران در خدمت آقای احمدی‌نژاد باشند. راه حل این است که همزمان همه امکانات برای جلوگیری از تخلف و تقلب را بسیج کنیم و به مردم اطمینان دهیم که می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا با شرکت فراوان مردم در انتخابات تغییر مورد نظر جامعه شکل گیرد». 

عضو مجمع روحانیون مبارز افزوده است:‌ «اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی می‌گویند ایشان به این دلیل در انتخابات خبرگان نفر اول شدند که از ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از تخلفات استفاده کردند. چند روز پیش با آقای کروبی صحبت می‌کردم. باورش بر این بود که پاشنه آشیل انتخابات آینده حفاظت از سلامت انتخابات است. هشدار دیروز آقای کروبی مثل نامه‌‌ای که به سردار فیروزآبادی نوشته بود به معنای این است که "شیخ" بندهای کفش را بسته است تا این ظرفیت را فعال کند و حتماً قول داده است شب انتخابات هم نخوابد. کاری که در سابقه آقای کروبی بوده و تاکنون تجربیات موفقی داشته است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
سلام آقای ابطحی
جمله زیر را در جواب دوستمون که از آقای نوری حمایت کرده بود نوشتم و شامل حال شما هم میشود
مطمئن باشد که اگر همه اصلاح طلبان هم از آقای کروبی حمایت کنند ایشان نمیتوانند بیش از ۱۰ میلیون رای بیارن همچنان که در دوره قبل هم ثابت شد و اصلاْ فکر نکنید که این دوره با دوره قبل فرق میکند البته فرقش در این است که الان آقای احمدی نژاد ۱۵ میلیون رای در استین دارند ولی اون موقع اصلا رایی در آستین نداشتند و الان رقیب بسیار قدرتمندی از نظر آرای مردم که از طریق افزایش حقوق و عوام فریبی بین روستائیان و مردم جمع کرده اند. بنده در بطن مردم هستم و همه چیز را از نزدیک لمس میکنم.
ما از شما انتظار دیگری داریم
مگر حضرت علی (ع) ۲۰ سال خانه نشین نشدند؟
الان باید ایشان را زیر سوال ببریم که در این مدت کجا بودید!؟
یقیناْ دلایل قانع کننده ای دارند اگر گوش شنوایی باشد.
((سلام الکس عزیز

بنده همه حرفایی را که گفتید قبول دارم و بنای هر دو هم انتخاب فردی از بین کاندیداهای اصلاح طلب هست که حداقل با قاطعیت 95 در صد بگیم که رای خواهد آورد و برای رسیدن به هدفمون باید همه شرایط فرد را در نظر بگیریم شما یقین بدانید که به غیر از خصوصیات برجسته ای که در این دو شخصیت وجود دارد آقای موسوی به مراتب از شخصیت کاریزمای قوی برخوردار هستند و اگر امروز هیچ تبلیغی نکنند و فقط به تبلیغ تلوزیونی که چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد اکتفا کنند یقیناً ایشان بیش از 10 میلیون رای خواهند آورد ولی مطمئن باشید که اگر از امروز تا روز انتخابات همه اصلاح طلبان دست در دست هم بخواهند آقای نوری را تبلیغ کنند ایشان بیش از 10 میلیون رای نخواهند آورد . مگر این را در دوره قبل تجربه نکردیم و دکتر معین را این همه تبلیغ نکردیم پس چرا دو دستی دولت را سپردیم دست احمدی نژاد؟

به نظر شما بهتر نبود همون موقع همه به معجزه کاریزمایی شخصیت که از سوی بسیاری از کارشناسان گوشزد شده بود که آقای معین دارای این شخصیت نیستند گوش میکردیم و با جلوگیری از تشتت آراء دست در دست هم میدادیم و در مرحله اول از آقای رفسنجانی یا کروبی حمایت میکردیم تا کار به اینجا نکشد؟

دوست عزیز آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود پس بیا اجازه ندهید دوباره گزیده شویم و همانطور که رهبر اصلاحات حمایت خودش را از میر حسین اعلام کرده ما هم کاسه داغتر از آش نشویم و نگذاریم کار به تشتت آرا کشیده شود در این برحه زمانی حساس یقین بدانید که سنگ نوری و امثال نوری را به سینه زدن خیانت به اصلاحات محسوب میشود و ضربه ای بس سنگینتر و خطرناکتر از مخالفان بر پیکر اصلاحات وارد میکند.

پس بیائید دست در دست هم از این سید بزرگوار حمایت کنیم.))
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین