کد خبر: ۸۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۴
لیگ قهرمانان اروپا:

منچستر متوقف شد

ویارئال حریف آرسنال نشد
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تیم فوتبال پورتو در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ارزشمند 2 بر 2 در زمین منچستریونایتد دست پیدا کرد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، تیم فوتبال منچستریونایتد دیشب در حالی گام به میدان گذاشت که خاطره فصل 04-2003 که مقابل پورتو از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد را فراموش نکرده بود. رودریگوئز در دقیقه 4 این دیدار تیم میهمان را پیش انداخت و رونی در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشید.

درحالی که پنج دقیقه تا پایان بازی زمان باقی بود، کارلوس ته وز که به عنوان یار ذخیره وارد میدان شده بود تیم من یونایتد را پیش انداخت اما گونزالز در واپسین لحظات، پیروزی را از منچستریونایتد گرفت تا دارنده عنوان قهرمانی کار دشواری در دیدار برگشت داشته باشد.

تیم فوتبال آرسنال در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته موفق شد ویارئال را در ال مادریگال با نتیجه یک بر یک متوقف کند. نماینده انگلستان در سال 2006 موفق به حذف ویارئال شده و به نظر می‌رسد در این دوره از رقابت‌ها هم کار چندان دشواری پیش رو نداشته باشد. مارکوس سنا در دقیقه 10 گل تیم میزبان را به ثمر رساند و امانوئل آدبایور در دقیقه 66 بازی را به تساوی کشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین