کد خبر: ۸۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۲

25 فروردین کاندیدای دولت ائتلافی معرفی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر اجرایی طرح دولت ائتلافی كارآمد و متعهد گفت: «گزینه مورد نظرمان تنها از طریق انتشار بیانیه رسمی و یا یک كنفرانس خبری در 25 فروردین ماه اعلام خواهد شد».

امامی ناصری با بیان این‌كه "در حال حاضر خلاء برنامه‌محور بودن كاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری به چشم می‌خورد" اظهاركرد: «تركیب كابینه‌ دولت ائتلافی كارآمد و متعهد، جامعه‌ سیاسی، نخبگان و عموم مردم را شگفت‌زده خواهد كرد».

وی با تاكید براین‌كه "ضرورت دارد كه كاندیداها به طور شفاف و مشخص برنامه‌های خود را به مردم اعلام كنند" گفت: «اتخاذ چنین روندی می‌تواند در جهت تصمیم‌گیری صحیح مردم بسیار موثر باشد».

وی هم‌چنین درباره‌ احتمال معرفی محسن رضایی به عنوان كاندیدا از سوی دولت ائتلافی كارآمد و متعهد نیز گفت: «آقای رضایی طراح این ایده بودند و تمام تلاش‌هایی كه تا به حال انجام شده در جهت استمرار این ایده بوده است. ایشان اعلام كرده‌اند هر فردی كه از جمع شورای مركزی دولت ائتلافی به عنوان گزینه‌ی نهایی اعلام شود را قبول خواهند داشت و آقای رضایی به ایشان كمک خواهند كرد ولی به هر حال ایشان از شخصیت‌های برجسته و دارای ایده و فكر در نظام هستند و در حوزه‌های سیاسی – امنیتی و دفاعی در جهت به اوج رساندن توانایی نظام و مطرح شدن و تثبیت آن در جهان، نقش اساسی و كلیدی ایفا كرده‌اند».

وی افزود: «خود ایشان شخصا علاقه‌مندی به حضور در عرصه‌ رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نداشتند ولی اگر خروجی دولت ائتلافی كارآمد و متعهد ایشان باشد به نظر می‌رسد با توجه به ایده‌ها و برنامه‌های مشخصی كه ما در كمیته برنامه‌ریزی تدوین كرده‌ایم ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه‌ مطلوبی را با حضور ایشان در انتخابات كسب كنیم».

دبیر اجرایی طرح دولت ائتلافی كارآمد و متعهد هم‌چنین در پاسخ به این سوال كه آیا دولت ائتلافی پس از كنار رفتن قالیباف از عرصه رقابت‌های ریاست جمهوری از وی برای حضور دوباره دعوتی به عمل آورده است یا نه؟ اظهار كرد: «كنار كشیدن ایشان از صحنه‌ انتخابات با توجه به دلایلی كه مطرح كرده‌اند یك فداكاری بود و به اعتقاد من این حركت‌شان قابل ارزش و توجه است».  

وی گفت: «سفرهای استانی گزینه نهایی دولت ائتلافی به 30 نقطه‌ كشور از اول ماه آینده (اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین