کد خبر: ۸۶۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۵

حسینیان: موسوی اصولگرا نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روح‌الله حسینیان با استناد به گفته میرحسین موسوی که «افتخار می‌کنم در دولت خاتمی مشاور عالی بودم»، گفت: «همین جمله وی کافی است که ما موسوی را اصولگرا ندانیم».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران احمدی‌نژاد را کاندیدای نهایی کلان اصولگرایان معرفی کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا میرحسین موسوی رقیب جدی برای احمدی‌نژاد محسوب می‌شود از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و تنها گفت: «مطمئنا در نهایت همه اصولگرایان به این نتیجه می‌رسند که از احمدی‌نژاد حمایت کنند و قطعا احمدی‌نژاد در همان مرحله اول با رای قاطعی پیروز انتخابات می‌شود».

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتی این فراکسیون نیز گفت: «اعضای این فراکسیون در تلاشند تا با ایجاد تشکیلاتی با فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات را آغاز کنند».

حسینیان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه هنوز آقای احمدی‌نژاد اعلام کاندیداتوری رسمی نکرده است امکان دارد که این اتفاق براساس برخی گمانه‌زنی‌ها اصلا نیفتد که وی پاسخ داد: «آقای احمدی‌نژاد قطعا در این عرصه حاضر خواهد شد».

نماینده تهران با بیان اینکه طبق اعلام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ستادهای مردمی شکل خواهد گرفت، ادامه داد: «وزارت کشور نیز بخش‌نامه کرده است که اعضای دولتی و استانداران در ستادها فعالیت نداشته باشند».

حسینیان گفت:«البته شورای هماهنگی خارج از حیطه دولت تشکیل خواهد شد که ترکیب آن متشکل از همه اصولگرایان خواهد بود».

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید «رایحه خوش خدمت و اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی چه خواهند کرد که وی گفت:«خواهش می‌کنم رایحه خوش را با فراکسیون انقلاب اسلامی یکی ندانید فراکسیون انقلاب اسلامی فراتر از رایحه خوش خدمت است».

رئیس فر اکسیون انقلاب اسلامی گفت: «بیانیه‌ای در زمینه انتخابات در این فراکسیون در حال تهیه است که صادر خواهد شد و در شهرستان‌ها نیز این فراکسیون با نمایندگان حامی احمدی‌نژاد را فعال خواهد کرد».

حسینیان در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص احتمال حمایت جمعی از اصولگرایان از مهندس میرحسین موسوی گفت: «بعید است با مواضعی که آقای موسوی اعلام کرده است اصولگرایان از ایشان حمایت کنند».

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران که پرسید کدام مواضع منظور شما است، گفت: «مرحوم مدرس فرمودند من سیاسی نیستم و محتوای قرارداد 1919 را هم درک نمی‌کنم اما با همان ماده اول آن که می‌گوید ما استقلال ایران را به رسمیت نمی‌شناسیم مخالفم حال من هم می‌گویم همین که آقای موسوی عنوان کرده است افتخار می‌کنم که در دولت آقای خاتمی مشاور عالی بودم برایم کافی است که وی را اصولگرا ندانم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین