کد خبر: ۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
در یازدهمین سالگرد سیروس قایقران:

پرده برداری از تندیس کاپیتان قایقران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در یازدهمین سالگرد سیروس قایقران ضمن پرده‌برداری از تندیس کاپیتان پیشین تیم ملی در ورزشگاه تختی انزلی، طی مراسمی خاص به بهترین‌های ورزش و فوتبال سال انزلی «تندیس قایقران» اهدا می‌شود.
 
به گزارش سرویس ورزش آفتاب، به همت خانواده مرحوم سیروس قایقران، مسئولان تربیت بدنی بندرانزلی، باشگاه ملوان و هواداران این شهر عصر فردا طی 3 برنامه مختلف، مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین تیم های فوتبال ایران و باشگاه ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود.

در ابتدا از ساعت 14:30 الی 16:30 دقیقه فردا مجلس ترحیمی به این مناسبت در مسجد کلیور برگزار می‌شود که در آن پس از مدیحه سرایی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، علی کفاشیان و بزرگان فوتبال کشور در مورد خصوصیات ورزشی و اخلاقی آن مرحوم سخن خواهند گفت.

پس از پایان این مجلس مسئولان و هواداران به ورزشگاه تختی انزلی خواهند رفت تا از تندیس مرحوم سیروس قایقران که در این ورزشگاه نصب شده، پرده برداری کنند.

همچنین در پایان، در سالن همایش‌های یکی از سینماهای بندرانزلی، یازدهمین همایش درگذشت سیروس قایقران برگزار می‌شود که در این مراسم ابتدا بزرگان فوتبال در مورد آن مرحوم دقایقی صحبت کرده و سپس «تندیس قایقران» به بهترین‌های سال ورزش و فوتبال انزلی اهدا خواهد شد.

این تندیس‌ها شامل بهترین تماشاگر، بهترین فوتبالیست، محبوب ترین فوتبالیست و برترین ورزشکار سال انزلی است که قرار است نخستین تندیس بهترین فوتبالیست سال بصورت نمادین به خانواده قایقران اهدا شود. همچنین جایزه بهترین ورزشکار سال هم به جاسم ویشگاهی اهدا خواهد شد.

از سوی دیگر تندیسی به نام «جایزه راستین» (راستین اسم پسر قایقران است که در آن حادثه رانندگی به همراه پدرش به دیار باقی شتافت) به بهترین بازیکن جوان این شهر اهدا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین